Undgå at misse vigtige opdateringer eller brugbar viden om nye funktioner, du kan bruge i din virksomhed. Få et kort overblik over de seneste ændringer og produktnyheder til din virksomhed, så du er opdateret.
Nyheder forår/sommer 2023:
- Telefonkø: Indstil Ring-mig-op-funktionen
- Opkald: Se flere informationer når mobilen ringer
- Saldomax: Indstil grænsen
- Oplys nummer: Tilpas informationer om et nummer
- Mobilfeatures: Nye funktioner
- eSIM til din virksomhed
- Ny integration: Krak
- Ny integration: Shopify
- Tofaktor-login: Skift indstillinger
- EAN-betaling: Benyt med automatiske betalingstyper
- Hovednumre: Alfabetisk sortering på statistik-siden
- Indstil Ring-mig-op-funktionen for telefonkø. Vælg hvor længe der skal gå, før kunderne får besked om at kunne blive ringet op automatisk frem for at vente i køen til dit hovednummer, hvis du er optaget.
Hvis du har aktiveret telefonkø på dit hovednummer og bruger "ring mig op", så går der som standard 1 minut før kunderne hører beskeden “Tryk 1 hvis du ønsker en opringning, når en medarbejder er ledig. Du beholder din plads i køen". Fremover kan du selv indstille, om beskeden skal afspilles efter kortere (15 sekunder) eller længere (5 minutter) ventetid i telefonkøen.
- Se både kundens navn og dit hovednummer, når mobilen ringer. En meget efterspurgt feature er kommet. Nu kan du nemlig BÅDE se din kundes navn/nummer på din Relatel-mobilapp - og SAMTIDIG se, om opkaldet kommer via dit hovednummer, eller om det er direkte til dit mobilnummer. Så ved du på forhånd hvordan du skal præsentere dig, når mobilen ringer.
- Indstil grænsen for saldomax. Som administrator kan du ændre saldomax-grænsen for hvor meget merforbrug, der skal være tilladt på din virksomheds abonnementer. Saldomax er som standard på 1500 kr. pr. måned, men i kontrolpanelet kan du selv vælge et beløb mellem 0 og 3000 kr., som dine medarbejdere må bruge ud over deres abonnement.
- Tilpas hvilke informationer du vil oplyse om et telefonnummer. Vælg om du vil oplyse navn, adresse og telefonnummer i opslagsværker som fx 118.dk eller Krak.
Oplys info om et hovednummer:- Log på app.relatel.dk -> kontrolpanel -> hovednumre
- Rediger hovednummer
- Vælg oplysninger i drop down-menuen
- Gem.
- Log på app.relatel.dk -> kontrolpanel -> medarbejdere
- Rediger medarbejder
- Vælg oplysninger i drop down-menuen
- Gem.
- Nye funktioner til Mobilfeatures. Udnyt nye unikke funktioner med Mobilfeatures til din mobilpakke fra Relatel. Byd kunderne velkommen med en professionel velkomsthilsen og lækker ventemusik, når de ringer direkte til dit mobilnummer - det spiller bare 🎶
Få velkomsthilsen på dit mobilnummer:
Med en professionel velkomsthilsen kan du sikre at kunderne føler sig taget godt imod, allerede før du tager telefonen.
Bestil en professionel indtaling fra vores lydstudie, eller indtal selv din velkomsthilsen via Memo-appen (iPhone)/Diktafon (Android) på din telefon og upload den som en lydfil.
- Log på app.relatel.dk -> Konto -> Mobil, når din lydfil er klar
- Sæt hak i "Aktiver velkomsthilsen på mobil"
- Upload din lydfil
- Gem
- Du har nu tilføjet din velkomsthilsen.
Få ventemusik på dit mobilnummer:
For at give kunderne en endnu bedre oplevelse, hvis der skulle være lidt kø på linjen, kan du også aktivere ventemusik med Mobilfeatures.
Så kan kunderne nyde lidt latinske toner, lidt jazz eller rock'n'roll, alt efter hvad du føler der passer bedst til netop dine kunder, mens de venter på at få din stemme i røret 🎷
- Log på app.relatel.dk -> Konto -> Mobil
- Markér hvilken type ventemusik, du ønsker under funktionen "Mobilkø"
- Upload din lydfil
- Gem
- Du har nu valgt ventemusik, der afspilles når kunderne ringer direkte til dit mobilnummer.
- Få eSIM til din virksomhed. Bliv mere digital og få eSIM til din mobil. Naturligvis på Danmarks bedste mobilnet 📶
Uanset om du opretter en ny medarbejder i kontrolpanelet, eller om du skal have udskiftet dit gamle plastiksimkort, så kan du nu vælge den elektroniske udgave af simkortet til din mobil.
- Ny integration til Krak. Få automatisk vist dine kunders navn og adresse, når de ringer til din virksomhed. Så kan du byde kunderne personligt velkommen og slippe for at stave dig igennem svære navne og lange adresser, når du modtager et opkald.
Se i vores supportartikel hvordan du installerer integrationen.
- Ny Shopify-integration. Med den nye udgave af vores integration med Shopify kan du automatisk få vist en kundes ordrer, når du modtager et opkald. Integrationen finder oplysningerne ved at søge efter nummeret på kontakten i Shopify, og viser så ordrerne på opkaldet i Relatel-appen, hvis der er et match.
- Lav om i indstillingerne for tofaktor-login. Under din profil på app.relatel.dk -> Sikkerhed kan du nu indstille, hvor ofte du skal bruge en tofaktor-kode, når du logger på Relatel. Det gælder på tværs af dine enheder, så du nemt kan skifte mellem at logge på fra mobilen eller computeren.
Både administratorer og medarbejdere kan ændre på hyppigheden af tofaktor-login. Administrator kan dog ikke slå det helt fra eller vælge sjældnere end ugentligt.
For at gøre det mere simpelt for medarbejdere at logge ind, kan du også vælge at få sendt sikkerhedskoden på mail i stedet for at bruge en tofaktor-app på mobilen. Koden kommer helt automatisk på mail, hvis du ændrer indstillingen fra "Aldrig" til noget andet under din profil på app.relatel.dk -> Sikkerhed - og du ikke har sat en tofaktor-app op til Relatel.
- Brug EAN-betaling med automatiske betalingstyper. Du kan nu få tilsendt fakturaer via din virksomheds EAN-nummer og betale dem med enten betalingskort eller Leverandørservice.
Opdatér dine betalingsoplysninger på app.relatel.dk -> kontrolpanel -> stamdata og indtast EAN i feltet "EAN-nummer".
- Hovednumre sorteres nu alfabetisk på statistik-siden. Hvis din virksomhed har mange hovednumre hos Relatel, så er det nu blevet endnu hurtigere at finde statistik over lige præcis dét hovednummer, du ønsker. Numrene sorteres nemlig nu i alfabetisk rækkefølge på statistik-siden på app.relatel.dk.