Vores integration til Shopify gør det muligt automatisk at få vist en kundes ordre, når I modtager opkald. Integrationen søger efter kundens telefonnummer i kontakterne i Shopify, og viser ordrerne på kaldet i Relatel.
Vær opmærksom på at du skal have Omstilling Premium for at kunne benytte integrationer i dit Relatel-system. Du kan ændre dit omstillingsprodukt til Premium via dit kontrolpanel her.
Sådan opretter du forbindelse mellem Shopify og Relatel:
- Tryk “Forbind” til Shopify under Integrationer i kontrolpanelet
- Du skal bruge dit domænenavn og access token fra din Shopify-konto. Se herunder hvordan du finder disse informationer.
- Log ind på Shopify og gå til Indstillinger i nederste venstre hjørne.
- Se dit domænenavn under Min butik i øverste venstre hjørne på Shopify.
- Klik på Indstillinger -> Apps og salgskanaler i venstre side på Shopify.
- Klik på Udvikl apps øverst i Shopify.
- Tillad udvikling af tilpassede apps i Shopify.
- Bekræft tilladelsen.
- Navngiv app (fx Relatel) og klik på opret.
- Klik Konfigurer Admin API-omfang under Oversigt.
- Scroll ned i menuen under Admin API-adgangsomfang og sæt hak i read_customers under Kunder og read_orders under Ordrer. Klik derefter Gem i højre side.
- Klik Installer app øverst til højre.
- Klik på Installer app i Min butik.
- Klik på Vis token én gang i boksen Admin API-adgangstoken under fanen API-legitimationsoplysninger. Kopiér denne token.
- Indsæt domænenavnet og access token fra din Shopify-konto i Relatel og klik Forbind.
- Når Shopify er forbundet korrekt, vil den fremgå under aktive integrationer.