Tilbage til oversigt Relatel Support

    Hvad er Omstilling Premium? Og hvad får jeg adgang til?

    Skrevet af Kundeservice

    • 16 okt. 2024

    Relatels produkt Omstilling Premium giver adgang til ekstra features, som fx statistikmodul, notefunktion, wallboard samt integrationer med dine andre systemer. Du får også mulighed for at ringe ud via datakald samt oprette en chatkanal på din hjemmeside.

    Hvilke ekstra features får jeg med Omstilling Premium? Læs med herunder:


    Noter:

    Med Omstilling Premium kan du skrive noter på dine opkald, som de andre omstillingsbrugere i virksomheden også kan se. På den måde kan du nemt dele værdifuld information om kunden eller tidligere samtaler med dine kolleger.
    Læs mere om noter.

     

    Datakald: 
    Med Omstilling Premium har du mulighed for at bruge Datakald. Med Datakald kan du modtage og foretage opkald via din internetforbindelse.
    Du kan både lave datakald fra din mobiltelefon og din browser.
    Læs mere om datakald.

     

    Chat:
    Få chats fra din hjemmeside og fra Facebook Messenger samlet ét sted. Så kan du fokusere på dét, der er vigtigt – nemlig kunderne. Kunder kan vælge, om de vil chatte med dig via den normale chatboks eller om de vil flytte chatten over i deres Facebook Messenger.
    Læs mere om chat.

     

    Statistik: 
    Med statistik er det let fx at få et overblik over antallet af opkald til fx kundeservice, mistede opkald og udviklingen i SLA. I kan også se hvordan udviklingen er i jeres SLA og hvornår der er brug for ekstra bemanding på telefonerne.

    Læs mere om statistik.

     

    Optage samtaler: 
    Som Omstilling Premium-kunde kan du optage ind- og udgående opkald via et hovednummer. Udgående opkald via et hovednummer forudsætter, at du har et mobilabonnement hos Relatel samt Omstilling Pro eller Premium eller at du benytter Datakaldsfunktionen.
    Læs mere om optagelse af samtaler. 

     

    Integrationer: 
    Omstilling Premium giver dig adgang til Relatel Integration. Integrationer viser relevante oplysninger om den kunde, der ringer fx. fra jeres webshop-, økonomi- eller supportsystem. Så sparer du tid og slipper for manuelt at skulle finde kunden i forskellige systemer.
    Læs mere om integrationer.

     

    Widget: 
    Med Relatels widget kan kunderne se, hvornår du er tilgængelige og hvor lang tid man skal vente, når man ringer til jer.
    Læs mere om widget. 

     

    Wallboard: 

    Se status på jeres hovednummer i realtid. Derudover kan I se, hvor mange der er ledige i ringegrupper og på hovednummeret. Alt sammen samlet i ét overblik. Som noget nyt kan du også designe dit helt eget wallboard - eller flere. 

    Læs mere om wallboards.

    Læs mere om Wallboard Basis.

    Læs mere om Wallboard Plus.


    Sådan får du Omstilling Premium:
    Som administrator på din Relatel-konto kan du aktivere Omstilling Premium på de relevante medarbejdere:

    1) Log ind på app.relatel.dk
    2) Vælg “Kontrolpanel”
    3) Vælg "Medarbejdere"
    4) Tryk “Rediger” ud for medarbejderen, der skal have Omstilling Premium
    5) Scroll ned til feltet "Abonnementer"
    6) Tryk på “Skift” ud for brugerens omstillingsprodukt, hvis du skal ændre det eksisterende produkt eller klik på "Tilkøb", hvis brugeren endnu ikke har et omstillingsprodukt.

    Ønsker du at oprette en helt ny medarbejder med omstilling og/eller mobilabonnement, klikker du blot på "Ny medarbejder" efter trin 3.