Med Relatel kan du skrive noter ud for kunden i systemet, som de andre omstillingsbrugere i virksomheden også kan se. På den måde kan I nemt dele værdifuld information om kunden eller tidligere samtaler med hinanden.
Hvor jeg kan jeg se/skrive noter?
Du kan skrive noter til hver kontakt. Både når du er i et aktivt opkald med en kunde, og når du har lagt på. Du kan se noterne under hver kontakt eller opkald..
Hvis du gerne vil skrive en note – tryk på "Note" i bunden af skærmen, når du er inde på en kontakt/kald. Herefter skriver du en note, som dine kolleger også kan læse, og trykker på den grønne pil til højre for at gemme noten.
Du kan også skrive noter imens du taler med kunden i et igangværende opkald.
Bed kollega ringe retur til kunden
Som en del af note-funktionen kan du bede din kollega om at ringe tilbage til en kunde. Så slipper du for at sende en mail eller trave gennem hele kontoret med en post-it. På den måde sparer I tid og får mulighed for at ringe tilbage til kunden på en hurtig og professionel måde.
Hvordan fungerer det?
Når en kunde ringer ind på hovednummeret, kan du skrive en note i kaldet til den kollega, der skal ringe tilbage til kunden ved at klikke på @. Herefter vil din kollega modtage en SMS og/eller en mail med beskeden.
Det kan både gøres under igangværende opkald og efter du har lagt på ved at finde opkaldet i historikken. Man kan som bruger vælge, om man vil have en SMS, mail eller begge dele under "Meddelelser" på sin egen profil.
Hvem kan bruge noter?
Alle med Omstilling Premium kan skrive en note og fx bede sin kollega ringe tilbage. Man behøver ikke Premium for at modtage beskeder eller se noter – dette kan man nemlig også med Omstilling Starter eller Omstilling Pro.