Med Relatels widget kan kunderne se, hvornår I er tilgængelige og hvor lang tid man skal vente, når man ringer til jer.
Hvordan ser en widget ud?
En widget er en lille boks, som bliver sat ind i jeres hjemmeside. Den henter automatisk information fra jeres Relatel-konto:
Hvis svartiden på sidste opkald var under 30 sekunder, vil der være en linje, hvor der står, hvor lang tid ventetiden var, sidst I tog telefonen.
Hvis man trykker på "Se åbningstider", vil man få vist de åbningstider, I har oprettet i jeres kontrolpanel på hovednummeret.
Hvem kan få widget?
Alle med Omstilling Premium kan benytte widget. Det kræver blot, at en enkelt medarbejder har Omstilling Premium.
Hvordan gør jeg?
Du skal sætte en snippet kode ind i din hjemmesides html kode, så det kræver lidt teknisk viden. Din webmaster, eller dem der har lavet hjemmesiden, vil nemt kunne sætte den ind.
1. Log ind på app.relatel.dk
2. Vælg "Kontrolpanel"
3. Vælg "Hovednumre"
4. Klik på "Rediger" ud for det relevante hovednummer
5. Find punktet "Widget" nederst på siden
6. Klik på "Aktivér". Herefter vil du få koden der skal sættes ind i html´'en.
7. sæt koden ind i din hjemmeside. Så er du klar til at give kunderne information om jeres tilgængelighed på telefonen.
(8. Hvis du ønsker, at sproget i din widget skal være engelsk i stedet for dansk, tilføjer du blot '&locale=en' efter key=xxx.)
Nu er din widget klar - god fornøjelse!