Vi ved at hverdagen er travl, når du arbejder i en mindre virksomhed. Derfor får du her et kort overblik over de nyheder, opdateringer og ændringer, der er kommet i denne måned. Husk at tjekke listen jævnligt, for vi opdaterer den løbende med spændende nyt til din virksomhed.
Nyheder i marts:
- Se Trustpilot-score på dit skræddersyede Wallboard Plus. Har du abonnement på Wallboard Plus, så kan du nu tilføje en widget med din virksomheds Trustpilot-score. Så kan du nemt følge med i, hvad kunderne synes om din virksomhed - og samtidig se status på Smileys, hvis du også tilføjer denne widget.
Du kan både vise din score i tal eller som de velkendte Trustpilot-stjerner.
- Vælg hvor længe du vil gemme optagelser af opkald. Optager du dine samtaler på hovednummeret, så kan du nu indstille hvor længe optagelserne skal gemmes. Standard er 30 dage, men nu kan du også vælge 3 måneder eller 1 år.
OBS: Husk at klikke "gem" på et udgående opkald inden for 1 time, hvis du vil gemme optagelsen. Så gemmes den lige så længe, du har indstillet funktionen til.
Sådan gør du:
- Log på app.relatel.dk -> kontrolpanel -> Hovednumre -> redigér hovednummer
- Sørg for at sætte hak i, at du vil optage opkald (kræver Omstilling Premium)
- Vælg varighed for optagelse i drop down-menuen
- Gem.
Du kan fx bruge optagelserne til at huske aftaler med kunderne, eller til intern uddannelse. Så kan du nemt give kunderne en god oplevelse med din virksomhed - og få endnu bedre samtaler.
- Mobilindstillinger er flyttet til menuen Medarbejdere. Fremover vælger du rettigheder for mobilbrugere i kontrolpanelet -> Medarbejdere -> rediger medarbejder. Her kan du nemt indstille, hvordan hver enkelt medarbejder må bruge sin mobilpakke.
Du kan indstille:
- Overtakseret sms
- Opkald til udlandet
- Brug af mobilen i udlandet (roaming)
- Dataforbrug ud over indholdet i mobilpakken.
Det er fremover også under Medarbejdere, at du finder information om nummerflytning på mobilnumre. Her kan du fx oplyse simkortnummer og se status på, hvornår nummeret flytter til Relatel.
- Filtrér dine telefonsvarerbeskeder. Nu kan du nemt se, om du har beskeder, du mangler at aflytte på telefonsvaren på app.relatel.dk. Du kan filtrere voicemails på alle, aflyttede eller uaflyttede - og på om beskederne er fra dit mobilnummer eller virksomhedens hovednummer.
- Ny opkaldsknap i kollegalisten. Fremover sparer du et klik, hver gang du skal tale med en kollega. Ring op-funktionen i din Relatel-app har fået sin egen knap på listen med kollegaer, så du nu endnu hurtigere kan ringe dine kollegaer op.
Pro-tips til at ringe hurtigere op:
- Åbn opkaldsboksen med en genvej på tastaturet: option+d (Mac) eller control+d (Windows).
- Tryk på "Enter"-knappen på dit tastatur for at ringe op, når opkaldsboksen er åben. Så slipper du for at klikke på "ring op"-knappen med musen.
- Fleksible åbningstider på dit hovednummer. Snart får du ekstra muligheder for at vælge, hvad der skal ske, når kunderne ringer til din virksomhed.
Glæd dig fx til at ...
📆 Planlægge særlige opsætninger på forhånd, når ferier, firmafester eller fridage nærmer sig. Så undgår du både manuelt arbejde på dagen og slipper for at glemme at ændre opsætningen, når ferien er forbi.
🆘 Gemme opsætninger i et arkiv og have dem klar på lager, så du lynhurtigt kan lave ændringer i akutte situationer.
📞 Byde kunderne velkommen med forskellige velkomstbeskeder, alt efter hvad tid på dagen, de ringer. Hav fx én besked i jeres åbningstid, en anden besked, hvis kunderne ringer i frokostpausen, og en helt tredje besked, når man ringer uden for åbningstid.
♻️ Genbruge opsætninger på forskellige hovednumre og undgå at sætte de samme telefonmenuer og ringekæder op flere gange.
- Sortér på neutrale Smileys. Måler du kundetilfredshed med NPS på dit hovednummer, så har du - indtil nu - haft mulighed for at filtrere dine bedømmelser på røde eller grønne Smileys. Fremover får du også muligheden for at sortere efter gule Smileys, så du kun får vist de neutrale (passive) bedømmelser. Dvs. de samtaler, hvor der er givet karakteren 7 eller 8.
Tilmeld dig vores nyhedsbrev og få automatisk besked om nyheder og gode tips direkte i din indbakke - cirka én gang om måneden.