Der kommer snart til at se anderledes ud i kontrolpanelet. Vi ændrer nemlig i den måde, du indstiller din virksomheds hovednummer, så du får endnu flere fede funktioner.
Glæd dig til at få helt nye og mere smidige muligheder for at vælge, hvad der skal ske, når kunderne ringer 📞
Meget mere fleksibilitet - også til de særlige situationer
Fra drøm til virkelighed: Endnu en gang har vi udviklet lækre funktioner til din virksomhed. Og som så ofte før, er det fordi I har været så seje at sende gode ideer afsted til vores hårdtarbejdende udviklere 😅
Denne gang får du en HELT ny og endnu mere fleksibel måde at indstille indgående opkald til hovednummeret. For fremover bliver hovednumre og opsætninger skilt ad, så du kan lave en opsætning og genbruge den på flere hovednumre. Eller lave specifikke opsætninger til fx frokostpause eller ferie.
Omrokering i kontrolpanelet
Det betyder, at du skal gøre tingene lidt anderledes end du er vant til, hvis du laver om i opsætningen af et hovednummer i kontrolpanelet på app.relatel.dk. Men bare rolig - dine nuværende opsætninger forsætter som de plejer, og dine kunder mærker ingen forskel, når de ringer.
Kort fortalt, så skal du fremover først lave en opsætning, og derefter vælge hvilket hovednummer du vil bruge den på, og hvornår den skal gælde. I supportartiklen om opsætning af et hovednummer kan du se en "how to-guide" til hvordan du fremover laver opsætninger af hovednumre.
Snart kan du ...
- Planlægge ændringer forud. Så kan du forberede opsætninger på forhånd inden ferier, firmafester eller fridage - og helt slippe for at lave ændringer manuelt på dagen.
- Gemme opsætninger i et arkiv. Så kan du lynhurtigt lave ændringer i akutte situationer 🆘
- Håndtere indgående opkald mere fleksibelt og automatisk. Du kan fx have én velkomsthilsen, når kunderne ringer i frokostpausen, en anden besked i åbningstiden og en helt tredje speak uden for åbningstid.
- Genbruge gemte opsætninger på tværs af hovednumre. Så slipper du for at sætte de samme ringekæder og telefonmenuer op flere gange.
Strukturér din telefoni præcis som det passer dig
Du har længe kunnet lave "undtagelser til åbningstider" på udvalgte datoer, fx hvis I en dag lukker telefonen tidligere end normalt. Det kan du stadig.
Med Fleksible åbningstider kan du blot endnu lettere holde automatisk styr på alt fra velkomsthilsen til åbningstider, og hvem der skal svare telefonen, når kunderne ringer. Også på de dage, hvor sekretæren er på kursus, eller I holder ferie. Du skal fx ikke længere bruge første feriedag på at ændre jeres velkomsthilsen - eller at ændre det hele igen, når ferien er forbi.
FAQ om Fleksible Åbningstider
Hvad er ændret?
Den største forskel er, at menuerne Indgående opkald og Intet svar er forsvundet. Funktionerne fra de to menuer er i stedet flyttet over i den nye menu, Opsætninger, som er dit arkiv med gemte opsætninger, hvor du også kan oprette lige så mange nye opsætninger, som du vil.
Hvad sker der med de nuværende indstillinger?
Vi ændrer IKKE noget, i hvordan opsætningen virker på din virksomheds hovednummer. Det er kun, hvis du skal redigere i den nuværende opsætning, at du fremover skal gøre det under Opsætninger i kontrolpanelet.
Vi gemmer jeres nuværende opsætninger som skabeloner, der hhv. kommer til at hedde Standard, Udenfor åbningstid og Ubesvaret:
- Standard = De funktioner, du før fandt i menuen Indgående opkald.
- Udenfor åbningstid = De indstillinger, der tidligere var i menuen Udenfor åbningstid.
- Ubesvaret = Indstillingerne, som før lå i menuen Intet svar.