Nyheder i januar:
- Skjul indhold af hovednummer-sms'er. Med funktionen Hovednummer-sms kan dine kunder sende sms'er til din virksomheds hovednummer, så de nemt kan kontakte dig uden at ringe.
Nu kan du også skjule indholdet af disse sms'er, hvis du er administrator. Så kan du undgå at vise beskeder med personfølsomme oplysninger, spam eller phishing-indhold.
OBS: Du skjuler indholdet for både dig selv og for dine kollegaer, når du skjuler en hovednummer-sms.
Sådan skjuler du en hovednummer-sms:
- Log på app.relatel.dk -> kontakter
- Klik på kontakten med sms'en, du vil skjule
- Hold musen over beskeden -> klik på
- Tryk på Skjul aktivitet.
- Banke-på til telefonkøen på dit mobilnummer. Hvis du har slået mobilkø til, kan du nu aktivere banke-på, hvor du hører en lyd i det igangværende opkald, når nogen venter i kø på dit mobilnummer. Så kan du nemt høre, om du skal afslutte opkaldet med Tante Oda og svare kunderne i stedet.
For at bruge mobilkø og banke-på til mobilkø skal du have dit mobilnummer hos Relatel. Og så skal du enten have Mobilfeatures eller en Omstillingspakke.
Aktivér banke-på til mobilkø:
1. Slå mobilkø til på dit mobilnummer
2. Aktivér banke-på samme sted.
Aktivér på dit eget mobilnummer:
- Log på app.relatel.dk -> Min Profil -> Telefoni
Aktivér på din kollegas mobilnummer (kun for administrator):
- Log på app.relatel.dk -> Kontrolpanel -> Medarbejdere -> redigér medarbejder
- Slet optagede opkald og se hvornår optagelsen udløber. Med Omstilling Premium kan du optage dine samtaler, og som noget nyt kan du nu også se, hvornår optagelsen udløber, så du kan nå at downloade den, inden den forsvinder. Hvis du er administrator, er det nu også muligt at slette en optagelse.
For at beskytte dine kunder og medarbejdere mod utilsigtet at gemme optagelser, I ikke har lov til, slettes optagelserne automatisk efter 1 år ved indgående opkald til hovednumre og 1 time ved udgående opkald. Har du brug for at gemme en optagelse i længere tid, skal du derfor downloade den, inden den udløber.
Gå ind på app.relatel.dk -> oversigt -> opkald og klik på et opkald for at se udløbstidspunkt. Her kan du også downloade eller slette optagelsen.
- Ekstra sikkerhed, når du logger ind. Meget snart skal alle administratorer logge ind på Relatel med totrins-login, hvor de skal bruge en ekstra engangskode, når de logger ind. Så bliver din virksomheds og dine kunders informationer beskyttet endnu bedre, og du får et ekstra niveau af sikkerhed.
Sådan logger du ind fremover:
1. Indtast din mail og personlige adgangskode
2. Du modtager en engangskode på din mail eller på en mobilapp til totrins-bekræftelse (fx Authy, Google Authenticator eller 1Password)
3. Indtast engangskoden fra mail/app
Pro-tip: Logger du ofte ind på Relatel, så anbefaler vi, at du henter en tofaktorgodkendelses-app til mobilen, hvor du kan modtage engangskoderne. Du kan fx bruge en af disse apps: Authy, Google Authenticator eller 1Password.
- Flere features og nyt design på chatsiden på app.relatel.dk. Vi har givet chatsiden på app.relatel.dk en make-over, så den nu følger samme design som siderne Opkald og Kontakter.
Samtidig kan du også finde flere nye funktioner på chatsiden, som din virksomhed kan få glæde af, hvis du bruger chat-funktionen, der er inkluderet i alle Omstilling Premium-abonnementer.
De nye features på chatsiden:
- Markér en kontakt: Slip for store bunker med huskesedler og løse post-its og sæt en Markering ved en chatkontakt, du nemt vil finde frem igen.
- Redigér en kontakt: Klik påtil højre for en kontakt for at ændre de oplysninger, du har på kontakten. Du kan fx tilføje navn, e-mail, telefonnummer og tags på en kontakt.
- Tags: Inddel dine chatkontakter i forskellige kategorier ved at bruge tags. Så kan du nemt se, om det fx er en kunde eller leverandør, der kontakter din virksomhed.
- Topbaren i Kontrolpanelet og på Min Profil har fået en mere simpel navigation. Vi har rykket lidt rundt i topmenuen øverst på app.relatel.dk, når du er inde i Kontrolpanelet og på Min Profil, men funktionerne er helt de samme, som du kender.
Det har vi ændret:
- Menuknappen til funktionerne i kontrolpanelet er nu øverst til venstre, hvis du ser siden på en mindre skærm.
- Navigationsknapperne til fx Oversigt, Kontrolpanel og Min Profil finder du ved at klikke på dine initialer/profilbillede øverst til højre.
- Sidetitel: Nu kan du nemt se, om du er ved at ændre indstillinger i kontrolpanelet eller på din egen profil. Vi har nemlig tilføjet en overskrift til siderne, så du lynhurtigt kan se, om du er inde på Kontrolpanel eller Min Profil.
- Opsætning af åbningstider og opkald uden for åbningstid opdeles i to sider. Fremover finder du indstillinger for åbningstider på din virksomheds hovednummer på to forskellige sider i kontrolpanelet:
1: Åbningstider, hvor du indstiller selve åbningstiderne (ugedage/tidsintervaller).
2: Udenfor åbningstid, hvor du finder indstillingerne for opkald, der kommer udenfor åbningstid - altså dén funktion, der i dag ligger nederst på siden med åbningstider.
Samtidig ændrer vi en smule i, hvordan du vælger tidspunkter/ugedage på hovednumre. Tidligere kunne du vælge mellem "døgnåbent", "åbent fra/til" og "lukket". Fremover skal du kun vælge tidsrum ved at klikke på plus eller minus ud for hver ugedag. Døgnåbent = åbent fra kl. 00:00 - 24:00 og lukket = klik på minus-tegnet indtil der står "lukket".
Vi har delt funktionerne op i de to sider, da vi er i fuld gang med at bygge en helt ny funktion til åbningstider, som vi - forhåbentlig - snart kan løfte sløret for 🎊