Tilbage til oversigt Relatel Support

    Hvordan tagger jeg en kontakt?

    Skrevet af Kundeservice

    • 13 sep. 2022

    Du kan nemt administrere dine kontakter på app.relatel.dk. På Kontakter kan du tagge din virksomheds kontakter, hvis du har en omstillingspakke fra Relatel eller produktet Mobilfeatures. Så kan du inddele dem i forskellige kategorier, så du nemt kan finde en kontakt igen.

     

    Sådan bruger du tags på kontakter

    Hvis du har en omstillingspakke fra Relatel eller funktionen Mobilfeatures, kan du tagge en kontakt med ét eller flere tags, som du selv vælger. Et tag er et ord, som du tilføjer på en kontakt på Kontakter-siden på app.relatel.dk. Det kan fx være "kunder", "samarbejdspartnere" eller "leverandører" - eller hvordan du foretrækker at opdele dine kontakter.

    Tagge en kontakt

    Du kan bruge tags til at inddele dine kontakter i forskellige kategorier, så du nemt kan finde frem til dem igen.

     

    Sådan opretter du et tag

    • Gå til Kontakter på app.relatel.dk
    • Klik på plus-ikonet ud for den kontakt, du vil oprette et tag på
    • Skriv dit tag (fx kunder)
    • Klik på "Tilføj tag "kunder"
    • Klik på det grønne flueben

    Sådan søger du efter et tag
    • Klik på søgefeltet øverst til venstre
    • Skriv tag: efterfulgt af det tag, du vil søge efter (fx tag:kunder)

    Sådan sletter du et tag
    • Gå til Kontakter på app.relatel.dk
    • Klik på plus-ikonet ud for den kontakt, du vil oprette et tag på
    • Tryk på krydset ud for tagget
    • Klik på det grønne flueben.
     

    Hvem kan bruge det?

    For at oprette tags skal du have en omstillingspakke fra Relatel eller funktionen Mobilfeatures. Hvis du hverken har omstilling eller Mobilfeatures, så kan du stadig se de tags, som dine kollegaer har oprettet, men du kan ikke selv tilføje nye tags.