Tilbage til oversigt Relatel Support

    Hvordan tagger jeg en kontakt?

    Skrevet af Kundeservice

    • 28 mar. 2025

    Du kan nemt administrere dine kontakter på app.relatel.dk. Og du kan tagge din virksomheds kontakter, hvis du har en omstillingspakke fra Relatel eller produktet Mobilfeatures. Det giver dig mulighed for at inddele dem i forskellige kategorier, så du nemt kan finde en kontakt igen.

     

    Sådan tagger du en kontakt

    Hvis du har en omstillingspakke fra Relatel eller produktet Mobilfeatures, kan du tagge en kontakt med ét eller flere tags. Et tag, er et ord, som du tilføjer på en kontakt.

    Det kan fx være "kunder", "samarbejdspartnere" eller "leverandører" - eller hvordan du foretrækker at opdele dine kontakter. Du bestemmer helt selv, hvad dine tags skal hedde.

    Du kan bruge tags til at inddele dine kontakter i forskellige kategorier, så du nemt kan finde frem til dem igen.

     

    Sådan tagger du en kontakt

    • Log ind på app.relatel.dk.
    • Klik på Contact Center i højre side.
    • Klik "Oversigt" og vælg "Kontakter" i drop down-menuen.
    • Klik på plus-ikonet ud for den kontakt, du vil oprette et tag på i kolonnen "Seneste henvendelse".
    • Hvis kontakten ikke ligger dér, kan du søge den frem i søgefeltet øverst til venstre. Herfra kan du så klikke på plus-ikonet.
    • Skriv dit tag (fx kunder).
    • Klik på det grønne flueben for at gemme dit tag.
    Tags

    • Hvis du skal slette et tag fra en kontakt, følger du samme procedure som ovenfor. 
    • Du skal blot klikke på x'et i den orange boks med det tag, du vil slette.
    • Klik på det grønne flueben for at bekræfte sletningen .

    Sådan søger du taggede kontakter frem
    • Klik på søgefeltet øverst til venstre
    • Skriv tag: efterfulgt af det tag, du vil søge efter (fx tag:kunder)
    • Du får nu alle kontakter med det valgte tag frem.

    Søg taggede kontakter

     
    Hvem kan bruge det?

    For at oprette tags skal du have en omstillingspakke fra Relatel eller funktionen Mobilfeatures. Hvis du hverken har omstilling eller Mobilfeatures, så kan du stadig se de tags, som dine kollegaer har oprettet, men du kan ikke selv tilføje nye tags.