ny bruger

Viser 14 artikler om

ny bruger

  • Relatel Support
  • Læsetid 17 min

Hvordan finder jeg mit simkortnummer?

Hvis du skal bruge nummeret på dit simkort (også kaldet "ICC-nummer" eller "ICCID"), så kig med her og se, hvordan du nemmest finder frem til det. (Et simkortnummer starter oftest med 8945 og er på 11-20 cifre)

Bemærk: et ESIM har også et simkortnummer.

 

Ny bruger Nummerflytning

  • Relatel Support
  • Læsetid 17 min

Sådan modtager du sms'er sendt til dit hovednummer

Hvis du har et omstillingsprodukt hos Relatel, kan du sende sms'er til dine kunder fra dit hovednummer. Det er inkluderet i alle vores omstillingspakker.


Ny bruger Omstilling Pro Omstilling Premium Omstilling Starter

  • Relatel Support
  • Læsetid 17 min

Hvad kan jeg med et hovednummer og Omstilling Pro?

Her vil vi gennemgå nogle af de fordele og funktioner, der følger med et hovednummer og Omstilling Pro hos Relatel. Vi håber, at du får lyst til at give dine kunder en professionel og tryg oplevelse, når de ringer til dit firma. I bunden af siden kan du læse mere om, hvordan du køber hovednummer og Omstilling Pro - både som ny og som eksisterende kunde.

Ny bruger Administrator

  • Relatel Support
  • Læsetid 17 min

Hvordan kommer jeg godt i gang med Relatel Omstilling som administrator?

Her får du nogle tips til, hvordan du kommer godt i gang med at opsætte Relatel Omstilling, når du er administrator. Vær opmærksom på, at der er forskel på, hvilke features du har adgang til i opsætningen – alt efter om du har Omstilling Starter, Omstilling Pro eller Omstilling Premium.

Ny bruger Administrator

  • Relatel Support
  • Læsetid 17 min

Hvordan kommer jeg godt i gang med Relatel Omstilling som medarbejder?

Her får du nogle tips til, hvordan du kommer godt i gang med Relatel Omstilling, når du er medarbejder.

Ny bruger

  • Relatel Support
  • Læsetid 17 min

Hvordan ændrer jeg min WIFI-kode og SSID? Find hjælp her.

Herunder finder du en guide til, hvordan du ændrer din WIFI-kode samt SSID via browser eller app.

Ny bruger 5G Internet

  • Relatel Support
  • Læsetid 17 min

NAT type - generel info

På dit netværk har du både private og offentlige IP-adresser. NAT står for Network Address Translation og dikterer, hvor meget information om din private IP-adresse der er tilgængelig udadtil på netværket. Det er typisk indenfor gaming, at NAT typer bliver relevant for brugeren.

(Relatel supporterer ikke på spørgsmål om NAT type, men vi har samlet lidt generel info til dig nedenfor.)

Ny bruger 5G Internet

  • Relatel Support
  • Læsetid 17 min

Hvordan opsætter jeg min router? Hjælp til modem.

Er du i tvivl om, hvordan du opsætter dit 5G Internet? 

Uanset om du har fået lånerouter med til dit 5G Internet (mobile bredbånd) eller har købt en router sammen med din aftale, skal den sættes til.

Vi har lavet denne guide, så du kan komme godt i gang med din Huawei B535- eller B618-router.

 

Ny bruger 5G Internet

  • Relatel Support
  • Læsetid 17 min

Mit 5G Internet virker ikke - hjælp til fejlsøgning.

Hvis du oplever udfordringer med din router, er der nogle ting, du selv kan forsøge for at afhjælpe problemet. Dem vil vi gennemgå i denne supportartikel.

 

Det er frustrerende, når teknikken driller. Heldigvis kan det som oftest løses, og du kan faktisk tit klare det selv. Her finder du nogle forslag til hjælp til selvhjælp.

 

Ny bruger 5G Internet

  • Relatel Support
  • Læsetid 17 min

Hvordan sender jeg en web-sms fra mit firmanavn?

Når du sender en web-sms fra app.relatel.dk eller fra desktop-app, kan du vælge navn på afsender af dine sms'er. 
Så kan du skrive fra dit firmanavn og undgå at dele dit private mobilnummer med dine kunder.

Ny bruger Omstilling Pro Omstilling Premium Omstilling Starter