Relatel Support

Her kan du finde tips og løbende opdateringer om god kundeservice, erhvervstelefoni og vores produkter.

  • Relatel Support
  • Læsetid 17 min

Validér din virksomhed med MitID

 

Validér dit firma med MitID på din Relatel-konto og kom hurtigt i gang!
Har du valideret dit firma med MitID via din Relatel-konto, vil du opleve at flere services går hurtigere. 

Bemærk: For at kunne modtage et nyt eSIM i app.relatel.dk skal din virksomhed være valideret med MitID.

MitID 1


Hvad er fordelen?

Ved at logge ind med MitID én gang, validerer du jeres virksomheds identitet. Det vil sige, at det bliver meget nemt at komme i gang med flere af Relatels services.


Hvem kan gøre det?

Du skal logge ind med en bruger, som har rettighed til at agere på vegne af virksomheden - enten via MitID Erhverv eller MitID Privat til Erhverv

 

Hvordan gør jeg?
Du skal blot følge de 3 trin beskrevet herunder:

  • Log ind på din Relatel-konto her.
  • Klik på Områdemenu (de 9 prikker) øverst til venstre og vælg "Firmaadministration" under "Firmatjenester".
  • Klik på "Validér med MitID" på den blå knap i toppen af siden.
  • Følg instruktionerne på siden.

Om Relatel Administrator

  • Relatel Support
  • Læsetid 17 min

Mit simkort virker ikke

Skriver din telefon følgende eller noget, der minder om?

Mobil indstilling

  • Relatel Support
  • Læsetid 17 min

Hvordan finder jeg mit simkortnummer?

Hvis du skal bruge nummeret på dit simkort (også kaldet "ICC-nummer" eller "ICCID"), så kig med her og se, hvordan du nemmest finder frem til det. Et simkortnummer starter oftest med 8945 og er på 11-20 cifre.
Bemærk: et ESIM har også et simkortnummer.

 

Ny bruger Nummerflytning

  • Relatel Support
  • Læsetid 17 min

Hvordan får jeg MobilePay på mit hovednummer?

Med Relatel har du mulighed for at tilknytte MobilePay til dit mobile hovednummer med funktionen "Hovednummer-SMS". I denne artikel guider vi dig igennem de nødvendige trin. Hvis du er tvivl om du har et mobilt eller fastnethovednummer, kan du slå nummeret op lige her.

Administrator

  • Relatel Support
  • Læsetid 17 min

Hvordan fungerer Relatels desktop-app?

Med Relatels desktop-app får du Relatel ned i din dock/startmenu og kan nemmere finde, besvare og omstille opkald. Desktop-appen er især en fordel for dig, der laver mange Datakald.

Relatel apps

  • Relatel Support
  • Læsetid 17 min

Hvordan administrerer jeg medarbejderadgang til et hovednummer?

Vil du gerne kunne administrere, hvem der har adgang til informationer vedrørende et bestemt hovednummer? Det kan især være relevant for større virksomheder eller virksomheder, der har hovednumre, hvor der kan ligge følsom information. 

Administrator

  • Relatel Support
  • Læsetid 17 min

Hvordan søger jeg i Kontakter?

app.relatel.dk og i Relatels mobilapps har du mulighed for at søge i Kontakter. Når du søger i Kontakter kan du søge på flere forskellige oplysninger: Fx kontaktens navn, telefonnummer, email eller tag.
Du kan også markere specifikke kontakter. 

Kontakter

Ny bruger Omstilling Pro Omstilling Premium Omstilling Starter

  • Relatel Support
  • Læsetid 17 min

Hvordan aktiverer jeg "Forstyr ikke"?

Aktivér "Forstyr ikke" i Relatels app og undgå at blive forstyrret, når du sidder i møde, er syg eller på ferie. Alle brugere med et omstillingsprodukt kan benytte funktionen. Desuden kan du som administrator aktivere funktionen for en eller flere af dine medarbejdere.

Omstilling Pro Omstilling Premium Omstilling Starter

  • Relatel Support
  • Læsetid 17 min

Mit simkort er spærret - hvorfor?

Hvis dit sim-kort er blevet spærret kan der være flere årsager til dette. Her kan du læse om de 2 mest almindelige årsager til et spærret simkort.

Mobil indstilling

  • Relatel Support
  • Læsetid 17 min

Hvordan aktiverer jeg "banke på" på iPhone og Android?

"Banke på-funktionen" er nyttig, hvis du ønsker at høre om en kunde forsøger at ringe til dig imens du taler i telefon. 

Mobil indstilling