Ønsker du at slippe for kundekald på din mobil døgnet rundt?
Det er der råd for med Relatels funktion "Direkte nummer".
Hos Relatel kan du købe flere forskellige slags numre:
Hovednumre, mobilnumre og direkte numre.
Hvis du lægger et direkte nummer ovenpå dit mobilnummer sammen med din Omstilling Pro eller Premium, får du mulighed for at styre dine opkald bedre. Det kan være relevant for dig, som kun vil modtage opkald på din mobil i bestemte tidsrum.
Hvad koster det?
Et direkte nummer koster 10 kr/stk/md
Hvilke numre kan være direkte numre?
Du kan ændre dit mobilnummer til et direkte nummer og få et nyt mobilnummer, eller du kan vælge et helt nyt nummer og lægge ovenpå dit mobilnummer. Du kan også ændre et eksisterende hovednummer til et direkte nummer til en medarbejder.
Hvordan fungerer det?
Et direkte nummer fungerer ligesom et hovednummer, men opkald til det direkte nummer går kun til den specifikke medarbejders mobil. På denne måde kan du have et nummer, som du kan lave opsætning på, sammen med dit mobilnummer. Du kan give det direkte nummer til dine kunder - så kan du bedre styre, hvornår du modtager opkald på din mobil.
Hvilke muligheder får jeg?
Hvis du har et direkte nummer sammen med dit mobilabonnement og Omstilling Pro eller Premium, får du bl.a. adgang til følgende features på det direkte nummer:
Velkomsthilsen
Åbningstider
Ventemusik
Telefonkø
Ring ud som direkte nummer
Intet svar-funktion
Hvordan laver jeg opsætning på mit direkte nummer?
Når dit direkte nummer er oprettet, skal der laves opsætning på det.
Det kan du læse mere om her.
Kan jeg sende sms'er fra mit direkte nummer?
Ja, du kan sende web-sms'er via din Relatel-app fra dit direkte nummer.
Det kan du læse mere om her.
Kan jeg modtage sms'er på mit direkte nummer?
Ja, det kan du. Det forudsætter, at dit direkte nummer er et mobilnummer (ikke fastnet), og at du har tilkøbt featuren "Hovednummer-sms".
Det kan du læse mere om her.
Klar til at bestille?
Kontakt vores salgsafdeling på 71 99 99 50