Det er let at opsætte velkomsthilsner og andre lyde til din virksomheds telefonsvarer i Relatel. Du kan enten indtale via din telefon, uploade en lydfil ( mp3, wav, aac, eller m4a-format) eller bestille en professionel speak fra vores lydstudie.
- Velkomsthilsen til kald inden for åbningstid
- Velkomsthilsen til kald uden for åbningstid
- Velkomsthilsen ved ubesvarede opkald
- Velkomsthilsen til introduktion af telefonmenuer
1) Gå til "Opsætninger" i dit Relatel-kontrolpanel
4) Vælg et af punkterne “afspil lyd og...”
Du får derefter følgende muligheder for at tilføje velkomsthilsnen
1) Optag via telefon
- Du vil blive ringet op på telefonnummeret, der er tilknyttet din bruger
- Følg vejledningen i telefonen
- Når du har godkendt din speak, vil den fremgå i din browser på din Relatel-konto, hvor du kan aflytte den og navngive den
2) Upload en lydfil
3) Vælg lyd fra dit Relatel-lydarkiv
4) Bestil professionel speak
Stil hovednummeret videre til opsætningen
Når du har gemt opsætningen med din velkomsthilsen, skal du stille hovednummeret videre til den.
1) Gå til "Åbningstider" i kontrolpanelet
2) Indstil dine åbningstider og stil videre til opsætningen med din velkomsthilsen.
Sådan opsætter du velkomsthilsen til kald uden for åbningstid:
1) Gå til "Opsætninger" i dit Relatel-kontrolpanel
2) Klik "Rediger" ud for den opsætning du ønsker at tilrette
3) Tryk på drop down menuen "Ved indgående opkald"
4) Vælg et af punkterne “afspil lyd og...” eller "gå til telefonsvarer", hvis man skal kunne lægge besked uden for åbningstiden.
Du får derefter følgende muligheder for at tilføje velkomsthilsnen
1) Optag via telefon
- Du vil blive ringet op på telefonnummeret, der er tilknyttet din bruger
- Følg vejledningen i telefonen
- Når du har godkendt din speak, vil den fremgå i din browser på din Relatel-konto, hvor du kan aflytte den og navngive den
2) Upload en lydfil
3) Vælg lyd fra dit Relatel-lydarkiv
4) Bestil professionel speak
Stil hovednummeret videre til opsætningen
Når du har gemt opsætningen med din velkomsthilsen, skal du stille hovednummeret videre til den.
1) Gå til "Åbningstider" i kontrolpanelet
2) Vælg opsætningen i punktet "Udenfor åbningstid"
Sådan opsætter du velkomsthilsen ved Ubesvaret:
1) Gå til "Opsætninger" i dit Relatel-kontrolpanel
2) Klik "Rediger" ud for den opsætning du ønsker at tilrette
3) Tryk på drop down menuen "Ved indgående opkald"
4) Vælg et af punkterne “afspil lyd og...” eller "gå til telefonsvarer", hvis man skal kunne lægge besked, hvis I ikke besvarer opkaldet.
Du får derefter følgende muligheder for at tilføje velkomsthilsnen
1) Optag via telefon
- Du vil blive ringet op på telefonnummeret der er tilknyttet din bruger
- Følg vejledningen i telefonen
- Når du har godkendt din speak vil den fremgå i din browser på din Relatel-konto, hvor du kan aflytte den og navngive den
2) Upload en lydfil
3) Vælg lyd fra dit Relatel-lydarkiv
4) Bestil professionel speak
Stil hovednummeret videre til opsætningen
Når du har gemt opsætningen med din velkomsthilsen, skal du stille hovednummeret videre til den.
1) Gå til "Åbningstider" i kontrolpanelet
2) Vælg opsætningen i punktet "Ubesvaret"
Sådan opsætter du en velkomsthilsen til en telefonmenu:
1) Gå til "Opsætninger" i dit Relatel-kontrolpanel
2) Klik "Rediger" ud for den opsætning du ønsker at tilrette
3) Tryk på drop down menuen "Ved indgående opkald"
4) Vælg punktet "gå til telefonmenu"
Du får derefter følgende muligheder for at tilføje velkomsthilsnen
1) Optag via telefonen
- Du vil blive ringet op på telefonnummeret, der er tilknyttet din bruger
- Følg vejledningen i telefonen
- Når du har godkendt din speak vil den fremgå i din browser på din Relatel-konto, hvor du kan aflytte den og navngive den
2) Upload en lydfil
3) Vælg lyd fra dit Relatel-lydarkiv
4) Bestil professionel speak
Stil hovednummeret videre til opsætningen
Når du har gemt opsætningen med din telefonmenu, skal du stille hovednummeret videre til den.
1) Gå til "Åbningstider" i kontrolpanelet
2) Indstil dine åbningstider og stil videre til opsætningen med din telefonmenu.