Her får du nogle tips til, hvordan du kommer godt i gang med at opsætte Relatel Omstilling, som administrator på din Relatel-konto.
Vær opmærksom på, at der er forskel på, hvilke features du har adgang til i opsætningen – alt efter om du har Omstilling Starter, Omstilling Pro eller Omstilling Premium.
- Relatel Support
- Læsetid 17 min
- Relatel Support
- Læsetid 17 min
Fordelen ved telefonkø i forhold til almindelig ventetid er, at kunderne får en idé om, hvorvidt ventetiden bliver kort eller lang. Det giver en lidt større tålmodighed hos kunderne, frem for at de kun mødes af musik eller ventetone i den lange ventetid. Desuden behandles opkald i den rækkefølge, de kommer ind.
Vær opmærksom på at de medarbejdere, der skal være med i en telefonkø, skal have Omstilling Pro eller Omstilling Premium.
Læs mere om oprettelse af produkter her.
- Relatel Support
- Læsetid 17 min
Tjek mails, svar opkald eller hør musik - direkte fra håndleddet. Med abonnementet Apple Watch kan du forbinde dit Apple Watch med din iPhone. Så kan du lade mobilen blive hjemme og benytte indholdet fra din mobilpakke på dit ur.
- Relatel Support
- Læsetid 17 min
Med Relatel kan du skrive noter ud for en kontakt i Relatel-systemet, som de andre omstillingsbrugere i din virksomhed også kan se. På den måde kan I nemt dele værdifuld information om kunden eller tidligere samtaler med hinanden.
- Relatel Support
- Læsetid 17 min
Med Relatel Omstilling kan du bestemme, hvor længe dine kunder skal vente på, at du besvarer opkald til dit hovednummer. Og hvad der skal ske, hvis du har travlt og ikke kan tage telefonen.
- Relatel Support
- Læsetid 17 min
Har du en omstillingsløsning hos Relatel, kan du sætte en telefonkæde op på dit hovednummer. Ved at benytte en telefonkæde kan du vælge en bestemt rækkefølge, som kald til dit hovednummer skal ramme medarbejderne i. Det gør, at kundernes opkald altid når den mest relevante medarbejder eller afdeling først.
- Relatel Support
- Læsetid 17 min
Under "Kontakter" på app.relatel.dk kan du sætte en Markering ud for vigtige kontakter. Og så får kontakten automatisk en Markering, når der sker ting på dit hovednummer, som du skal være ekstra opmærksom på. Fx mistede opkald, telefonsvarerbeskeder og sure smileys.
Så kan du nemt få et overblik over dine ubehandlede kundehenvendelser og fjerne Markeringen, når du har kontaktet kunden.
- Relatel Support
- Læsetid 17 min
Når du har et mobilabonnement hos Relatel kan du bestille eSIM, så du får et digitalt simkort i stedet for et fysisk simkort. Et eSIM består af en QR-kode, som du kan scanne med din mobiltelefon. Her kan du se, hvordan du gør. Du kan naturligvis også vælge at få eSIM, når du opretter et nyt mobilabonnement hos os.
- Relatel Support
- Læsetid 17 min
Her får du nogle tips til, hvordan du kommer godt i gang med Relatel Omstilling, når du er medarbejder.
- Relatel Support
- Læsetid 17 min
Validér dit firma med MitID på din Relatel-konto og kom hurtigt i gang!
Har du valideret dit firma med MitID via din Relatel-konto, vil du opleve at flere services går hurtigere.
Bemærk: For at kunne modtage et nyt eSIM i app.relatel.dk skal din virksomhed være valideret med MitID.
Hvad er fordelen?
Ved at logge ind med MitID én gang, validerer du jeres virksomheds identitet. Det vil sige, at det bliver meget nemt at komme i gang med flere af Relatels services.
Hvem kan gøre det?
Du skal logge ind med en bruger, som har rettighed til at agere på vegne af virksomheden - enten via MitID Erhverv eller MitID Privat til Erhverv
Hvordan gør jeg?
Du skal blot følge de 3 trin beskrevet herunder:
- Log ind på din Relatel-konto her.
- Klik på Områdemenu (de 9 prikker) øverst til venstre og vælg "Firmaadministration" under "Firmatjenester".
- Klik på "Validér med MitID" på den blå knap i toppen af siden.
- Følg instruktionerne på siden.