Sørg for at dine kunder altid bliver mødt af en ledig medarbejder. Det kan du gøre ved automatisk at viderestille kald til dit hovednummer til en telefonkø, en telefonkæde, en ringegruppe eller en telefonmenu.
Få tips om god kundeservice, erhvervstelefoni og vores produkter.
Bliv certificeret i kundeservice. Tag et gratis online-kursus med Relatel-Akademi.
Se hvilke muligheder du har med Relatels integrationer.
Det er sød musik i vores ører, når vores kunder anbefaler os.
Få tips om god kundeservice, erhvervstelefoni og vores produkter.
Bliv certificeret i kundeservice. Tag et gratis online-kursus med Relatel-Akademi.
Se hvilke muligheder du har med Relatels integrationer.
Det er sød musik i vores ører, når vores kunder anbefaler os.
Her kan du finde tips og løbende opdateringer om god kundeservice, erhvervstelefoni og vores produkter.
Sørg for at dine kunder altid bliver mødt af en ledig medarbejder. Det kan du gøre ved automatisk at viderestille kald til dit hovednummer til en telefonkø, en telefonkæde, en ringegruppe eller en telefonmenu.
Du kan nemt administrere dine kontakter på app.relatel.dk. Og du kan tagge din virksomheds kontakter, hvis du har en omstillingspakke fra Relatel eller produktet Mobilfeatures. Det giver dig mulighed for at inddele dem i forskellige kategorier, så du nemt kan finde en kontakt igen.
Det er en stor fordel for dig selv og dine kolleger, at I kan genkende hinanden i appen via billeder. Med billeder får I desuden et mere levende system, når alle har valgt deres personlige billede.
Ved at optage opkald til og fra dit hovednummer kan du nemt finde ud af, hvad der er aftalt med kunderne. Du får dermed et godt redskab til at træne dine medarbejdere i at blive endnu bedre til samtaler med kunderne.
Du har nu mulighed for at indhente aktivt samtykke til optagelse af samtalerne fra dine kunder. Så er dine opkaldsoptagelser er i overensstemmelse med databeskyttelsesreglerne.
Herunder guider vi dig til, hvordan du kan oprette eller ændre din adgangskode til app.relatel.dk og til, hvordan du håndterer tofaktor-login.
Hvis du ikke har oprettet et kodeord endnu eller har glemt det, kan du nulstille/oprette her. Husk at bruge den mailadresse, der er tilknyttet din brugerprofil på din Relatel-konto.
Vær opmærksom på, at det kun er den enkelte medarbejder, der kan foretage ændringer i fht. tofaktor-login på sin profil. Administrator kan ikke se eller ændre en medarbejders opsætning af tofaktor-login.
Opret/ændr adgangskode som medarbejder
Opret/ændr adgangskode som administrator
Krav og anbefalinger til adgangskode
Tofaktor-login
Du kan indstille, hvor ofte du vil bruge en tofaktor-kode, når du logger på din Relatel-konto. Det gælder på tværs af dine enheder, så du nemt kan skifte mellem at logge på fra mobilen eller computeren.
Både administratorer og medarbejdere kan ændre på hyppigheden af tofaktor-login. Administrator skal dog logge på med to-faktor mindst 1 gang ugentligt.
Det er kun den enkelte bruger, der kan ændre i sine egne indstillinger for tofaktor-login. Du gør det præcis samme sted, som dér, hvor du ændrer din adgangskode.
Du kan sagtens have dit mobilabonnement hos en anden leverandør og stadig bruge Relatel til at håndtere opkald fra dit hovednummer.
Relatels omstillingsløsning er nemlig operatøruafhængig. Dit hovednummer skal dog ligge hos Relatel, for at du kan bruge løsningen,
Du kan selv tilføje nye kontakter til kontaktmodulet på app.relatel.dk. Hvis du er administrator og har Omstilling Pro eller Premium, kan du også importere og eksportere kontakter samme sted. Det kan fx være fra din mobiltelefon eller til dit kundekartotek. Administrator kan også slette kontakter, der ikke skal bruges længere.
Du kan med Relatels iPhone-app nemt omstille et opkald til en kollega, en ringegruppe eller en telefonkontakt.