- Relatel Support
- Læsetid 17 min
Hvis du oplever, at din internetforbindelse er langsom, så kan du forsøge at ændre WiFi-kanal manuelt på din router. Det kan fx være, hvis du har bedre 4G- end 5G-dækning på din adresse, og gerne vil vælge 4G frem for 5G.
- Relatel Support
- Læsetid 17 min
Det er frustrerende, når teknikken driller. Heldigvis kan det som oftest løses, og du kan faktisk tit klare det selv. Hvis du oplever udfordringer med din router, er der nogle ting, du selv kan forsøge for at afhjælpe problemet. Dem vil vi gennemgå i denne supportartikel.
- Relatel Support
- Læsetid 17 min
Når du laver en opsætning, så vælger du, hvad der skal ske, når dine potentielle og eksisterende kunder ringer til din virksomheds hovednummer.
I menuen "Opsætninger" kan du fx opsætte en velkomsthilsen og vælge, hvem der skal besvare telefonen, når man ringer til dit hovednummer.
Bemærk at dine muligheder varierer alt efter hvilket omstillingsprodukt, du har købt til din Relatel-løsning.
Husk at alle medarbejdere, som skal kunne modtage kald via dit hovednummer, skal have et omstillingsprodukt. Du kan tilføje nye omstillingsprodukter på nye eller eksisterende medarbejdere i app.relatel.dk. Det kan du læse mere om her.
- Relatel Support
- Læsetid 17 min
Når kunderne venter på, at du besvarer deres kald til dit hovednummer, kan du gøre deres ventetid behagelig ved at lade dem lytte til et stykke musik. Hvis du ikke ønsker musik i ventetiden, kan du vælge en helt almindelig ringetone i stedet for.
- Relatel Support
- Læsetid 17 min
Til analyse og statistik-behandling, er det muligt både som administrator og omstillingsbruger af Relatel Omstilling at lave et CSV-udtræk af opkald til jeres hovednummer.
- Relatel Support
- Læsetid 17 min
Når du har et mobilabonnement hos Relatel kan du bestille eSIM, så du får et digitalt simkort i stedet for et fysisk simkort. Et eSIM består af en QR-kode, som du skal scanne med din mobiltelefon.
VIGTIGT
Hvis du allerede har et mobilabonnement hos Relatel og ønsker at skifte fra fysisk simkort til eSIM, eller du skal bruge et nyt eSIM i forbindelse med telefonskift eller mistet telefon:
Din virksomhed skal være valideret med MitID, før du kan bestille eSIM.
Vær opmærksom på følgende i forbindelse med aktivering af eSIM:
- Den aktuelle mobiltelefon skal have internetforbindelse (WIFI), når du skal aktivere eSIM på den.
- Du skal være på dansk grund, når du aktiverer et simkort. Hvis du befinder dig i udlandet, kan der være forsinkelse på aktivering af simkort.
- Dit abonnement skal være aktivt, før du kan aktivere dit eSIM.
Nogle nyere tablets/iPads kan også bruge eSIM. Du kan finde informationer om din specifikke models muligheder online eller i den medfølgende brugsvejledning.
- Relatel Support
- Læsetid 17 min
Når du sender en web-SMS fra app.relatel.dk via browser eller desktop-app, kan du vælge navn på afsender af din SMS.
Så kan du skrive fra dit firmanavn og undgå at dele dit private mobilnummer med dine kunder.
- Relatel Support
- Læsetid 17 min
Du kan bruge og administrere din Relatel-konto fra browseren på app.relatel.dk, men vidste du, at du også kan downloade vores app til både din smartphone og computer?
Så kan du fx omstille opkald til din kollega direkte fra mobilen, eller slippe for at bladre i faner for at finde Relatel på computeren.
- Relatel Support
- Læsetid 17 min
Med WiFi-opkald kan du ringe ved at bruge din telefon sammen med dit (stabile) WiFi-netværk i Danmark. Så er du ikke afhængig af, om der er god dækning på mobilnettet, når du er indendørs.
Du kan derfor bevare en høj samtalekvalitet med dine kunder, uanset om du sidder i en kælder med tykke betonvægge, eller på et glaskontor med tætte termoruder.