En widget er en informationsboks, som I kan sætte ind på jeres hjemmeside. Den henter automatisk informationer fra jeres Relatel-konto. Med Relatels widget kan jeres kunder se, hvornår I er tilgængelige på jeres hovednummer. De kan også nemt se, hvornår I lukker telefonen.
- Relatel Support
- Læsetid 17 min
- Relatel Support
- Læsetid 17 min
Lad ikke kunderne vente forgæves i telefonen, når du holder lukket. Og bliv ikke forstyrret, når du holder fri. Med Relatels Omstilling kan du nemlig sætte åbningstider på dit hovednummer.
Åbningstider på dit hovednummer kræver blot, at der er minimum en Omstilling Pro eller Premium på din Relatel-konto.
- Relatel Support
- Læsetid 17 min
Ved at oprette ringegrupper kan flere medarbejdere besvare kald til jeres hovednummer, når kunderne ringer. Her kan du læse mere om, hvordan du opretter en ringegruppe samt administrerer en eksisterende ringegruppe.
- Relatel Support
- Læsetid 17 min
- Relatel Support
- Læsetid 17 min
Vi kommer her med en kort gennemgang af dine muligheder med Relatels chatfunktion. Nederst i artiklen finder du også gode råd til håndtering af din chat-funktion. Vær opmærksom på at Relatels chatløsning, kun kan anvendes af brugere med Omstilling Premium.
Inden du laver din chat-opsætning, skal du starte med at sikre, at alle relevante medarbejdere er oprettet med Omstilling Premium. Her kan du læse mere om, hvordan du opretter en ny medarbejder på din Relatel-konto.
- Relatel Support
- Læsetid 17 min
Som Omstilling Premium-bruger kan du optage både ind- og udgående opkald via dit hovednummer. Du kan optage kald via et eller flere af dine hovednumre i skyen, og også via et eventuelt internationalt hovednummer.
Optagelse af udgående opkald via et hovednummer forudsætter, at du har et mobilabonnement hos Relatel, eller at du benytter datakald.
Læs mere om datakald her.
Bemærk: Funktionen kan ikke benyttes til at optage kald via dit mobilnummer.
- Relatel Support
- Læsetid 17 min
En kundetilfredshedsmåling giver dig et godt overblik over den service, din virksomhed leverer. Du får dermed uvurderlig input til forbedringsmuligheder, fordi kunden giver feedback straks efter endt opkald eller chat-samtale.
- Relatel Support
- Læsetid 17 min
Herunder giver vi en gennemgang af dine muligheder som administrator for dine medarbejderes oplysninger, rettigheder, tilladelser og produkter. Her finder du også hjælp til at oprette en helt ny medarbejder.
Vær opmærksom på, at der ikke registreres en fysisk adresse på den enkelte medarbejder på din Relatel-konto, men kun på virksomheden.
- Relatel Support
- Læsetid 17 min
Der findes 2 forskellige former for rettigheder for en brugerprofil på din Relatel-konto: Administrator og Medarbejder.
Her kan du læse mere om, hvordan du tildeler dine brugerprofiler de ønskede rettigheder.
- Relatel Support
- Læsetid 17 min
Her får du nogle tips til, hvordan du kommer i gang med Administration af medarbejdere, forbrug og fakturering. Vær opmærksom på, at det kun er brugere, som har administratorrettigheder, der har adgang til dette.
Her kan du også læse om overdragelse af din Relatel-konto i forbindelse med ejerskifte eller nyt CVR-nummer.