Har du brugt al din data i din pakke til at streame Tour de France eller holde videomøder med dine kunder? Så læs hvordan du tilkøber mere data.
OBS: Det er kun administratorer som kan ændre mobilabonnementer - er du ikke selv administrator, skal du have fat i jeres administrator i virksomheden.
Hvis du har brug for mere data
Hvis du er løbet tør for data i løbet af måneden, så kan du genstarte din data i kontrolpanelet på app.relatel.dk. Her kan du forny dit abonnement, så du får en frisk mængde data, du kan bruge af. Se vores guide længere nede på siden.
For at købe mere data skal du lave en ændring af din pakke. Her har du to muligheder:
- Genkøb dit nuværende abonnement
- Opgrader til et større abonnement
Skal jeg vælge samme eller større pakke?
Vælger du mulighed 1, så genkøber du den samme pakke (med samme mængde data) som din nuværende. Opgraderer du til en større pakke (mulighed 2), så får du endnu mere data end du plejer.
Eksempel:
Du har pakken Fri tale + 60 GB, og løber tør for data d. 14. i måneden. Vælger du samme pakke (og samme binding), så får du 60 GB ekstra, du kan bruge resten af måneden. Opgraderer du i stedet til Fri tale + 1000 GB, så får du 1000 GB til resten af måneden.
Pakkeskift, når du er i udlandet
Er dit simkort i Danmark, når du ændrer pakke, så træder ændringen i kraft i løbet af få minutter.
I udlandet kan der godt gå lidt længere tid, da ændringen lige skal godkendes af de udenlandske mobiloperatører først. Der er derfor en lille risiko for, at ændringen først sker efter 24 timer - eller når du kommer retur til Danmark.
OBS - ved ændring/opgradering midt på måneden:
Vær opmærksom på, at du bliver opkrævet for både din nuværende pakke, og for det abonnement du ændrer/opgraderer til, når du gør det i indeværende måned.
Til gengæld betaler du kun for det antal dage, der er tilbage af måneden, for den pakke du ændrer/opgraderer til.
Særligt, når du har binding på din pakke
Har du binding på din pakke, så fortsætter din bindingsperiode, når du genkøber samme pakke eller opgraderer til en pakke med SAMME længde binding.
Ændrer du pakke til en med LÆNGERE binding, så får du en ny bindingsperiode.
Eksempel:
Du har en pakke med 24 mdr. binding, og har 7 måneder tilbage af din binding. Hvis du genkøber/opgraderer din pakke til en ny med 24 mdr. binding, så har du stadig kun 7 måneder tilbage af din binding i alt.
Vælger du en pakke med 36 mdr. binding, så bliver du i stedet bundet 36 måneder i alt. Uanset hvor lang restbinding du havde tilbage før ændringen.
Sådan genkøber/opgraderer du pakke
- Log på app.relatel.dk -> kontrolpanel -> medarbejdere
- Tryk "rediger" ud for medarbejderen.
- Scoll ned og klik "skift pakke" ud for medarbejderens mobilpakke.
- Vælg pakke.
- Vælg at ændringen skal ske med det samme.
Har du brug for hjælp til at købe mere data, så ring til os på 71 99 99 99, eller send os en mail på kundeservice@relatel.dk. Bare husk, at ændringen skal godkendes af administrator i din virksomhed først.
Vil du gerne ændre på datoen for pakkeskift?
Kontakt da kundeservice på ovenstående nummer.
Hvad sker der, når jeg har brugt min data?
Læs mere her.