- Relatels blog
- Læsetid 5 min
- Relatels blog
- Læsetid 4 min
Nu kan du bruge Relatels mobilapps til at omstille opkald til en af dine kontakter fra telefonbogen i din mobiltelefon – uden at modtageren behøver at have et omstillingsprodukt hos Relatel. Du kan bruge funktionen allerede i dag.
Hvis du ofte skal omstille kald fra dit hovednummer til en specifik person, anbefaler vi dog, at du opretter et omstillingsabonnement til denne.
Læs mere om oprettelse af nye medarbejdere her.
- Relatels blog
- Læsetid 3 min
Byd velkommen til det nyeste medlem af Relatel-familien, nemlig vores AI-chat, Ella! Ella er åben for spørgsmål døgnet rundt, året rundt og kan tilgås både fra app.relatel.dk og via www.relatel.dk
Vi anbefaler, at du logger ind først og starter din chat med Ella bagefter. Så er der nemlig stor chance for, at du får ikke bare et korrekt, men også et personaliseret svar. Ella er udviklet af Karla (getkarla.ai).
Kig efter dette symbol i nederste venstre/højre hjørne:
- Relatels blog
- Læsetid 5 min
Har du prøvet det nye design på app.relatel.dk? Vi har lavet en splinterny forside og en helt ny og meget mere brugervenlig menu, så du nemt kan finde de informationer, du har brug for.
Ændringerne kan betyde, at du fremover kan finde funktioner andre steder, end du er vant til. Men bare rolig - du kan finde en guide til ændringerne i din selvbetjening.
Designet bliver automatisk rullet ud på din Relatel-konto i løbet af de næste par dage. Kan du ikke vente så længe, så kan du allerede nu selv skifte til det nye og enklere design.
- Relatels blog
- Læsetid 3 min
Har du brugt al din data i din pakke til at streame Tour de France eller holde videomøder med dine kunder? Så læs hvordan du tilkøber mere data.
OBS: Det er kun administratorer som kan op- eller nedgradere mobilabonnementer - er du ikke selv administrator, skal du have fat i jeres administrator i virksomheden.
- Relatels blog
- Læsetid 10 min
Hold dig opdateret om efterårets nye funktioner, så du ikke misser vigtige opdateringer, der gør hverdagen nemmere i din virksomhed. Husk at vi opdaterer listen løbende, så du er informeret.
- Relatels blog
- Læsetid 5 min
Der har været stor efterspørgsel på at få mere data i mobilpakkerne og endnu flere lande i udlandspakkerne.
Det har vi lyttet til, og derfor har vi lavet helt nye mobilpakker med mere data og tilføjet 47 nye lande som fx Pakistan, Brasilien og Vietnam i Roaming World-pakkerne.
Det betyder, at du med flere af Relatels nye mobilpakker fremover kan roame i helt op til 109 forskellige lande over hele verden, så du nemt kan kommunikere med kunderne - også når du er i udlandet 🌍
- Relatels blog
- Læsetid 3 min
"Du er nummer 1 i køen".
Dén besked kan dine kunder nu få, hvis de ringer til dit mobilnummer, mens du er optaget. Og det er kun én af funktionerne, du får med vores nye produkt: "Mobilfeatures" 🎉
Du kan også lave en velkomsthilsen på dit mobilnummer og bruge vores tag-funktion. Læs mere herunder og kom godt i gang.
- Relatels blog
- Læsetid 4 min
Ser du frem til en velfortjent juleferie? Så husk at sikre dig, at dit telefonsystem informerer dine kunder bedst muligt, imens du nyder englesang og pebernødder.
Vi har lavet en lille guide med en tjekliste over de 4 vigtigste funktioner, du skal huske at ændre inden juleferien, så du undgår ubehagelige overraskelser når du er tilbage på telefonen.
- Relatels blog
- Læsetid 5 min
Hvad er et hovednummer?
Et hovednummer er ligesom en professionel facade til din virksomhed. Det er det firmanummer, som I gerne vil have at nye og potentielle kunder kontakter jer på. Et hovednummer ligger i skyen.
Hos Relatel får du dit første hovednummer til 0 kr. Du bestemmer selv, om det skal være et helt nyt nummer, eller om du vil have flyttet et eksisterende nummer.
Du kan oprette alle de hovednumre, du ønsker, på din Relatel-konto. Dine hovednumre kan både være fastnetnumre, 70-numre og mobilnumre - det er helt op til dig.