Har du en omstillingsløsning hos Relatel, kan du sætte en telefonkæde op på dit hovednummer. Ved at benytte en telefonkæde kan du vælge en bestemt rækkefølge, som kald til dit hovednummer skal ramme medarbejderne i. Det gør, at kundernes opkald altid når den mest relevante medarbejder først.
Hvem kan være med i kæden?
Så længe du har minimum en Omstilling Pro eller Premium på din konto, er telefonkæde en mulighed. For at være med i en telefonkæde skal den enkelte medarbejder have Omstilling Starter, Pro eller Premium tilknyttet sit mobilnummer. Mobilnummereret kan ligge hos Relatel (anbefales) eller være et eksternt nummer - altså et mobilnummer med abonnement hos en anden udbyder.
Hvis du skal have tilføjet en ny medarbejder, kan du oprette denne via dit kontrolpanel på app.relatel.dk: Klik på "Medarbejdere" og derefter på "Ny medarbejder". Vælg det omstillingsprodukt og evt. mobilabonnement du ønsker at købe til medarbejderen. Når dette er gjort, kan du begynde at bygge din telefonkæde.
Hvordan opsætter jeg en telefonkæde?
I dit Kontrolpanel under "Opsætninger" kan du redigere en eksisterende telefonkæde eller oprette en ny. Her vælger du enten "Gå til telefonkæde" eller "Afspil lyd og gå til telefonkæde". Læs evt. mere om vel´komsthilsen her.
Start med at vælge med hvilket interval kaldene skal springe videre til næste led i kæden under " Ringetid per medlem i kæden".
Tilføj herefter de medarbejdere, der skal være med i kæden, ved at klikke på drop down-menuen nederst i boksen. Vælg medarbejderen og klik på "Tilføj".
Herefter kan du organisere telefonkæden og med pilene vælge i hvilken rækkefølge, kaldene skal ramme de enkelte medarbejdere. Hvis du klikker på "x" ud for medarbejderen, fjernes denne fra kæden.
Husk at klikke på "Gem" i bunden af siden, når du er færdig med opsætningen.