Relatel Support

Her kan du finde tips og løbende opdateringer om god kundeservice, erhvervstelefoni og vores produkter.

  • Relatel Support
  • Læsetid 17 min

Hvordan spærrer jeg mit SIM-kort?

Skulle du være så uheldig at miste eller få stjålet din telefon, kan du ved at logge ind på din Relatel-konto spærre dit simkort. Vi sørger efterfølgende for at sende dig et nyt simkort hurtigst muligt, uden at du behøver at tage kontakt til os.

Hvis du bestiller et nyt eSIM (kræver at dit firma er valideret med MitID), kan du aktivere det på din Relatel-konto og tage det i brug i løbet af få minutter.

Vær opmærksom på, at hvis du spærrer dit simkort, vil du ikke kunne bruge din telefon til at foretage/modtage opkald og SMS'er/MMS'er. Du vil heller ikke have data-adgang på telefonen, før du har modtaget og aktiveret dit nye simkort.

Mobil administration

  • Relatel Support
  • Læsetid 17 min

Hvilket nummer ser jeg ved indgående kald til mit hovednummer?

Vælg om det er dit hovednummer eller opkalderens nummer, du ønsker vist ved indgående opkald på dit hovednummer - eller måske begge dele? (Som standard vil det være dit hovednummer, der bliver vist ved indgående opkald.)

Omstilling Pro Omstilling Premium Omstilling Starter

  • Relatel Support
  • Læsetid 17 min

Virksomhedscases

Er du i tvivl om, hvad der vil være den rigtige teleløsning for dit firma?
I denne artikel kan du læse om 3 fiktive firmaer og deres løsning med omstillingsprodukter, mobilabonnementer og 5G Internet.

Vi håber, at det vil hjælpe dig med at finde den rette løsning til dit firma. Du er også velkommen til at kontakte vores salgsafdeling på 71 99 99 50, hvis du ønsker en snak om Relatels produkter og mulighederne hos os.

Om Relatel Administrator

  • Relatel Support
  • Læsetid 17 min

Info om dit fysiske simkort

Når du modtager et fysisk simkort fra Relatel, kan det enten være mørkegrønt eller lysegrønt eller lyserødt. Uanset farve kan det klikkes ud i 3 forskellige størrelser: Nemlig mini, mikro og nano.

Mobil administration

  • Relatel Support
  • Læsetid 17 min

Hvor meget EU-data har jeg med i mit 5G Internet-abonnement? (mobile bredbånd)

Påskeferien nærmer sig, og du tager måske din tablet eller router med, når du rejser på ferie. Her kan du se hvor meget EU-data, du har med i dit 5G Internet-abonnement (mobile bredbånd.)

Nederst på siden kan du se hvilke lande, der er med i Relatels EU-pakke. Indhold oplyses pr. måned.

Via app.relatel.dk kan du opgradere dit 5G Internet-abonnement (mobile bredbånd), inden du rejser, hvis du er nervøs for at løbe tør for data på ferien. Vær opmærksom på at der kan være forsinkelser på opgradering, hvis du befinder dig på udenlandsk grund. Sørg derfor for at gøre dette inden du forlader Danmark. En opgradering kan træde i kraft i løbet af få minutter.

 

Skulle du alligevel løbe tør undervejs på ferien, kan du genkøbe din pakke. Læs mere om dette nederst på siden.


Mobil administration

  • Relatel Support
  • Læsetid 17 min

Hvor meget tale, data, SMS/MMS i EU og udlandet har jeg med i mit mobilabonnement?

Påskeferien nærmer sig, og du tager sikkert din telefon med, når du rejser på ferie. Her kan du se hvor meget EU-tale og -data samt udlandstale og -data, du har med i dit mobilabonnement - og også SMS/MMS.

Nederst på siden kan du se hvilke lande, der er med i hvilke pakker.
Indhold oplyses pr. måned, og du får ny pakke hver den første i måneden.

Via app.relatel.dk kan du opgradere dit mobilabonnement, inden du rejser, hvis du er nervøs for at løbe tør for tale eller data på ferien. Vær opmærksom på at der kan være forsinkelser på opgradering, hvis du befinder dig på udenlandsk grund. Sørg derfor for at gøre dette inden du forlader Danmark. En opgradering kan træde i kraft i løbet af få minutter.

Skulle du alligevel løbe tør undervejs på ferien, kan du genkøbe din pakke. Læs mere om dette nederst på siden.

Mobil administration

  • Relatel Support
  • Læsetid 17 min

Hvem modtager chats?

I kan sætte Relatel Chat op på samme måde som indgående opkald med ringegrupper, telefonkæder og telefonkø. 

Vær opmærksom på at Relatels chatløsning, kun kan anvendes af brugere med Omstilling Premium.

Relatel Chat

  • Relatel Support
  • Læsetid 17 min

Hvad skal jeg vide, før jeg starter en chat?

Fire Gode råd til en sikker chat.

Vær opmærksom på at Relatels chatløsning, kun kan anvendes af brugere med Omstilling Premium.

  • Relatel Support
  • Læsetid 17 min

Oversigt over gebyrer

Hos Relatel kan vi ikke lide gebyrer eller ting med småt. Men i nogle få tilfælde har vi brug for at opkræve gebyrer. Det kan fx være, hvis du ikke betaler din regning til tiden, eller hvis du ikke returnerer dit lånemodem til os.  

Fakturering og betaling

  • Relatel Support
  • Læsetid 17 min

Hvad er en 4T-opkrævning?

Hvad er en 4T-opkrævning?
Du kan nogle gange opleve, at der er en opkrævning for "4T" på din faktura - men hvad dækker det over?
(Det fremgår som: Indholdstakseret sms-varekøb momsfrit: 4T)

Mobil administration