Slip for at indtaste et ottecifret eller længere nummer på din telefon, når du vil ringe tilbage til en kunde eller ringe til en kollega. Du kan nemlig også bruge Relatels app til at ringe op - nemt og hurtigt.
- Relatel Support
- Læsetid 17 min
- Relatel Support
- Læsetid 17 min
Relatels produkt Omstilling Premium giver adgang til ekstra features, som fx statistikmodul, notefunktion, wallboard samt integrationer med dine andre systemer. Du får også mulighed for at ringe ud via datakald samt oprette en chatkanal på din hjemmeside. Og så kan du også optage ind- og/eller udgående kald via dit hovednummer. Læs med herunder.
- Relatel Support
- Læsetid 17 min
Der finder mange muligheder for at give kunden en god velkomst, når du tager telefonen. Nogle er bedre end andre. Vi har samlet fire velkomster, du kan bruge - og variere imellem.
- Relatel Support
- Læsetid 17 min
Hvis du har Relatel mobiltelefoni, kan du logge ind på din Relatel-konto og se alle dine mobilopkald - både indgående, udgående og dem, du har mistet. Vær opmærksom på at du ikke kan slette opkald fra opkaldslisterne på din Relatel-konto.
- Relatel Support
- Læsetid 17 min
Relatel tilbyder erhvervsløsninger til danske virksomheder. 28.000 virksomheder har allerede sagt ja til en aftale med Relatel - og det er vi galde for! For at blive ny kunde hos Relatel skal du have et aktivt dansk CVR-nummer.
- Relatel Support
- Læsetid 17 min
Som administrator på din Relatel-konto har du adgang til menupunktet "Fakturering". Her kan du finde en oversigt over alle dine fakturaer, se nuværende saldo og betalingsmetode samt finde kontoudtog og muligheden for at downloade dine tidligere fakturaer.
- Relatel Support
- Læsetid 17 min
Når du logger ind på app.relatel.dk for første gang som bruger af Datakald med Omstilling Premium, vil der dukke en notifikation op i øverste venstre hjørne. Når den kommer frem, skal du sige "ja" til at give tilladelse for at kunne bruge mikrofonen til Datakald.
- Relatel Support
- Læsetid 17 min
Hvis du oplever udfordringer med Datakald, kan det have mange forskellige årsager. Vi vil selvfølgelig gerne hjælpe dig med at finde ud af, hvad det kan skyldes. Måske er det din computer, dit headset, dit trådløse netværk eller din internetforbindelse, vi skal kigge nærmere på.
- Relatel Support
- Læsetid 17 min
Åbningstider hos Relatel
- Relatel Support
- Læsetid 17 min
Opsæt en telefonmenu på dit hovednummer - så sikrer du, at dine kunder med det samme kan trykke sig ind til den helt rigtige afdeling eller medarbejder. Telefonmenu kaldes også "tastemenu" eller "IVR = Interactive Voice Response".