Vælg apps > Scroll til og vælg Indstillinger > Vælg Mobilnetværk > Vælg Adgangspunkter > Vælg Menu-knappen > Vælg Nulstil til standard.
Din telefon vil nulstille til standard internet- og MMS-indstillinger
Netværksproblemer bør nu være løst. Husk at slå din Wi-Fi fra før du tester. Fortsæt guiden hvis du stadig ikke kan gå online.
Hvis du fortsat ikke kan gå på nettet, kan du manuelt ændre netværksindstillingerne.
Vælg Ny APN > Indtast internet-oplysninger > Scroll ned og indtast internet-oplysninger (Det er kun Adgangspunkttype, der skal ændres) > Vælg Menu-knappen og vælg Gem > Vælg internetadgangspunktet
INTERNET
Navn: Internet
Adgangspunkt (APN): internet
Proxy: Ikke angivet
Port: Ikke angivet
Brugernavn: Ikke angivet
Adgangskode: Ikke angivet
Server: Ikke angivet
MMSC: Ikke angivet
MMS-proxy: Ikke angivet
MMS-port: Ikke angivet
MCC: 238
MNC: 1
Godkendelsestype: Ingen
Adgangspunktstype: default,supl,agps,fota,dun
Adgangspunktets protokol: IPv4
Adgangspunktets roamingprotokol: IPv4
Bærer: Ikke angivet
MVNO-type: Ingen
MVNO-værdi: Ikke angivet
MMS
Navn: MMS
Adgangspunkt (APN): mms
Proxy: Ikke angivet
Port: Ikke angivet
Brugernavn: Ikke angivet
Adgangskode: Ikke angivet
Server: Ikke angivet
MMSC: http://mms.tdc.dk:8002
Mms-proxy: inetproxy.tdc.dk
Mms-port: 8080
MCC: 238
MNC: 1
Godkendelsestype: ingen
Adgangspunktstype: mms
Adgangspunktets protokol: IPv4
Adgangspunktets roamingprotokol: IPv4
Bærer: Ikke angivet
MVNO-type: Ingen
MVNO-værdi: Ikke angivet