Med Relatel Omstilling kan du bestemme, hvor længe dine kunder skal vente på, at du besvarer opkald til dit hovednummer. Og hvad der skal ske, når du har travlt og ikke kan tage telefonen.
Hvis I ikke har tid til at tage telefonen, kan du med funktionen "Intet svar" sende opkaldet videre til en opsætning med ringegruppe, medarbejdere mv., som har tid til at tage telefonen. Opkaldet kan også sendes til en telefonsvarer, så I kan ringe tilbage til jeres kunder på et senere tidspunkt.
Bemærk at hvis du bruger funktionen "Telefonkø", så vil Intet svar-funktionen ikke være aktiv. Så vil telefonen blive ved med at ringe, indtil en medarbejder besvarer opkaldet, eller kunden lægger på.
Sådan opsætter du Intet svar-funktionen:
1) Log på din Relatel-konto app.relatel.dk
2) Vælg “Kontrolpanel”
3) Vælg "Opsætninger”
4) Vælg "Rediger" ud for "Intet svar" på den opsætning du vil ændre
5) Hvis du vælger, at opkald ved “intet svar” skal gå til en telefonmenu, telefonkæde eller viderestilles til en ringegruppe, så vil din kundes opkald være aktiv i max 10 minutter, før det afsluttes.
Den mest brugte opsætning af Intet svar-funktionen er:
Afspil lyd og afslut opkald:
"Du har ringet til XXX. Vi kan ikke besvare dit opkald lige nu, så prøv venligst igen senere."