I kan sætte Relatel Chat op på samme måde som indgående opkald med ringegrupper, telefonkæder og telefonkø.
Når en chat kommer ind i app.relatel.dk, så vil systemet kontakte dem, I har sat det op til. Men herunder vil den først kontakte:
- medarbejdere der ikke er i "forstyr ikke"
- medarbejdere der ikke har opkald i forvejen
- medarbejdere der ikke har en chat, der ringer i forvejen (igangværende chats tæller ikke)
Hvis der ikke er nogen medarbejdere ledige, indenfor de tre, så vil medarbejdere i opkald også få chats.
Får jeg opkald samtidig med chats?
Ja, det kan du godt få. Men i første omgang sender vi chats ud til dem, der ikke er optaget på telefonen eller er i "forstyr ikke". Hvis der ikke er nogle ledige der, så får medarbejdere i opkald også chats.
Får jeg flere chats på én gang?
Ja, der er ingen grænse for hvor mange der kan komme på én gang (men man kan naturligvis afvise at modtage nye chats). Vi anbefaler, at man ikke chatter med mere end 4 ad gangen. Der er selvfølgelig undtagelser. Hvis en medarbejder er ny, så kan 4 chats være for meget. Omvendt kan man måske håndtere flere chats, hvis man er trænet og svarene har lav kompleksitet.