Tilbage til oversigt Relatel Support

    Hvad kan jeg med et hovednummer og Omstilling Pro?

    Skrevet af Kundeservice

    • 5 nov. 2024

    Her vil vi gennemgå nogle af de fordele og funktioner, der følger med et hovednummer og Omstilling Pro hos Relatel. Vi håber, at du får lyst til at give dine kunder en professionel og tryg oplevelse, når de ringer til dit firma. I bunden af siden kan du læse mere om, hvordan du køber hovednummer og Omstilling Pro - både som ny og som eksisterende kunde.

    Fordele med hovednummer og Omstilling Pro

    Der er mange fordele ved at have et hovednummer med omstilling på. Her er de fem vigtigste:

    • Dine kunder følger sig taget godt i mod
    • Dine kunder vil opleve et højere serviceniveau
    • Du og dine medarbejdere kan arbejde mere effektivt
    • Dine kunder får en professionel oplevelse med dit firma
    • Dine kunder kommer hurtigt til rette den afdeling eller medarbejder

    Hovednummer

    Hvis du gerne vil have et hovednummer hos Relatel, er der flere forskellige muligheder. Uanset hvilken, du vælger, vil et hovednummer hos Relatel ligge i skyen:

    • Du kan flytte et eksisterende nummer til Relatel - fx jeres fastnetnummer
    • Du kan få et nyt nummer hos Relatel - fx et flot 70-nummer
    • Du kan også ændre et nuværende mobilnummer til hovednummer

    Du bestemmer helt selv, hvilken mulighed du vil gå med, men uanset hvad, er det første hovednummer hos Relatel gratis og har ingen månedlige omkostninger.

    Antallet af medarbejdere

    Når du har valgt dit hovednummer, skal der oprettes omstilling af kald til dette. Første skridt er at tælle efter: Hvor mange medarbejdere skal kunne modtage kald fra dit hovednummer? Hver enkelt medarbejder skal nemlig have et omstillingsprodukt tilknyttet.

    RELA_2024_Ikon_PartnerskabGrundlæggende funktioner

    Når antallet af medarbejdere er på plads, skal der kigges ind i, hvordan dine kunder skal modtages, når de ringer til dit hovednummer - både i åbningstiden, udenfor åbningstiden og når I ikke kan besvare deres opkald grundet fx travlhed eller ferielukket. 

    Velkomsthilsen

    Byd dine kunder velkommen - det er rart for dem at vide, at de har ringet til det rigtige firma. Det er en god start på samtalen.

    Åbningstider

    Sæt åbningstider på dit hovednummer - så modtager du og dine medarbejdere ikke kald på mobilerne fra jeres kunder, når I holder fri

    Intet svar

    Lad kunderne vide, hvis I ikke har nogen ledige medarbejdere - så slipper kunderne for at hænge forgæves i et kald, som ikke bliver besvaret. I bestemmer selv hvor længe kaldene skal ringe, inden I oplyser, at de ikke kan besvares.

    Udenfor åbningstid

    Du kan indsætte en hilsen til dine kunder, når de ringer udenfor den definerede åbningstid. Du kan fx oplyse dem om din åbningstid, give dem mulighed for at lægge en besked på jeres telefonsvarer eller henvise dem til jeres hjemmeside eller mailadresse

    Undtagelse til åbningstid

    Du kan sågar sætte det op således, at der også tages højde for fx fælles frokostpause eller lukket henover jul og nytår

     

    Omstilling

    Modtagelse af kundekald

    Og hvordan ønsker I så at besvare jeres kunders opkald i firmaets åbningstid? Her er flere forskellige muligheder. Fælles for dem alle er, at I kan styre jeres opkald efter behov, og at kunderne får en god oplevelse, når de ringer til jer. I har naturligvis selv 100 % adgang til at rette og ændre i jeres opsætninger - alt efter jeres ønsker og de erfaringer, I gør jer undervejs.

    Ringegruppe

    Med en ringegruppe kan I lade kald til jeres hovednummer gå til en gruppe af medarbejdere. I kan justere på gruppens størrelse efter behov. Medarbejderne kan selv hoppe ind og ud af gruppen som ønsket. Kald til en gruppe vil ringe til alle medlemmer på én gang, indtil kaldet besvares.

    Telefonmenu

    Med en telefonmenu kan du lade kunderne trykke sig ind til præcis den afdeling eller medarbejder, de har brug for at tale med. Det kunne fx være: "Tast 1 for kundeservice og 2 for salg" eller "Tast 1 for Birgitte, 2 for Morten og 3 for Yasmin."

    Telefonkø

    Opsætter du en telefonkø på dit hovednummer, vil kunderne få en plads i køen alt efter tidspunktet for deres opkald. Du kan oplyse dem om deres plads i køen automatisk, give dem mulighed for at trykke 1 for at blive ringet op, sætte et max-antal på kald i køen og endda lægge en hilsen ind som afspilles for kunderne, mens de venter.

    Telefonkæde

    Kæden er til dig, om gerne vil have, at dine medarbejdere besvarer kald i en prioriteret rækkefølge. Du kan opsætte det sådan at alle kald først går til dig selv, derefter til din sekretær og til sidst til piccolinen. Du bestemmer selvfølgelig selv, hvor længe kaldene skal ringe, før de springer videre til næste led i kæden.

    Relatel_1946_Bomærke_FOREST_RGB

    Øvrige fordele

    Alle medarbejdere med Omstilling Pro får desuden adgang til følgende praktiske funktioner:

    • Omstil et kald til din kollega
    • Slå forstyr ikke til, når du går i møde eller lignende
    • Se hvem af dine kollegaer, der er optaget*
    • Ring ud som hovednummer fremfor mobilnummer*
    • Send web-sms fra hovednummer
    • Sæt velkomsthilsen og ventemusik på dit mobilnummer*
    • Telefonkø og banke på-funktion på dit mobilnummer*
    • Mål dine kunders tilfredshed med Smiley-ordning
    • Gratis adgang til Relatels mobilapp (iPhone og Android)

      Download_on_the_App_Store_Badge_DK_RGB_blk_100217
      google-play-badge

    *Kræver mobiltelefoni hos Relatel

     

    Vi håber, at du føler dig godt klædt på til at blive omstillingskunde hos Relatel. Nedenfor har vi samlet lidt forskellige artikler til dig, som gerne vil dykke endnu længere ned i de funktioner, du får med et hovednummer og Omstilling Pro hos Relatel. God fornøjelse!

     

    Klar til at købe?

    Hvis du allerede nu ønsker at gøre brug af de funktioner, der er i med et hovednummer og Omstilling Pro, kan du selv bestille produkterne.

     

    Ny kunde?
    Hvis du endnu ikke er kunde hos Relatel, kan du besøge vores onlineshop lige her: https://shop.relatel.dk/vare/omstilling-pro/


    Eksisterende kunde?

    Hvis du allerede er kunde hos Relatel og ønsker at udvide din løsning med hovenummer og Omstilling Pro, kan du tilkøbe produkterne via dit kontrolpanel på app.relatel.dk

    Når du er logget ind, kan du tilkøbe hovednummer ved at vælge fanen "Hovednumre". Her kan du både finde et helt nyt hovednummer eller starte flytning op af dit eksisterende nummer.

    Omstilling Pro køber du i fanen "Medarbejdere":
    Klik på "Opret ny medarbejder", hvis du ønsker at købe produkter til en helt ny medarbejder. Klik på "Redigér" ud for en eksisterende medarbejder og tilkøb de produkter, der skal tilføjes denne.

     

    Brug for hjælp?

    Hvis du har yderligere spørgsmål, har brug for hjælp eller vejledning til køb af hovednummer eller Omstilling Pro, kan du kontakte vores salgsafdeling:

    Mandag-Fredag kl. 9.00-15.00
    71 99 99 50 eller salg@relatel.dk