Tilbage til oversigt Relatel Support

    Hvordan får jeg et csv-udtræk af min opkaldsliste?

    Skrevet af Kundeservice

    • 8 okt. 2024

    Til  analyse og statistik-behandling, er det muligt både som administrator og omstillingsbruger af Relatel Omstilling at lave et CSV-udtræk af opkald til jeres hovednummer/hovednumre.

    Hvis du har Relatel mobiltelefoni, så kan du også logge på din egen brugerprofil og hente en opkaldsliste - et samlet udtræk af dine personlige opkald.

    Du finder CSV-udtrækket her

    Her er nogle spørgsmål, du kan få svar på ved at hente data i en csv-fil:

    • Hvem har ringet ind på hovednumre (afsendernummer)? 
    • Hvem har ringet ind på eget mobilnummer (afsendernummer)? 
    • Hvilket hovednummer er der ringet ind på (modtagernummer)? 
    • Hvor lang tid har samtalerne varet?
    • Hvad er adressen på den, der ringer ind (hvis tilgængeligt)?
    • Hvem har taget opkaldet?
    • Hvor lang tid har det taget inden opkaldet blev besvaret?
    • Hvilke opkald er besvaret, mistet og orphaned (lagt på)?
    • Hvor mange opkald har der været på hovednumre?

    Beskrivelse til CSV-udtrækket
    Duration = Tiden fra kaldet begyndte til det sluttede.
    Ringing_duration = Fra vi begynder at ringe ud til den første telefon, til den bliver besvaret = svartiden
    Orphaned = Lagt på inden velkomsthilsen er færdig.