Tilbage til oversigt Relatel Support

    Hvordan forbinder jeg Zoho til Relatel?

    Skrevet af Kundeservice

    • 26 sep. 2024
    Vores integration til Zoho gør det muligt automatisk at få vist en kundes information, når I modtager opkald. Integrationen søger efter kundens telefonnummer i kontakterne i Zoho, og viser informationen på kaldet i Relatel.
     
    Vær opmærksom på at du skal have Omstilling Premium for at kunne benytte integrationer i dit Relatel-system. Du kan ændre dit omstillingsprodukt til Premium via dit kontrolpanel her.
     
    Sådan opretter du forbindelse mellem Zoho og Relatel:
     
    1. Tryk “Forbind” til Zoho under integrationer i kontrolpanelet

      Skærmbillede 2022-12-22 kl. 14.06.29

    2. Vælg hvilken region du er oprettet i. Er du i tvivl, kan du se det i din URL på Zoho når du er inde på CRM. 

      Skærmbillede 2022-12-22 kl. 14.09.39

      Se din region:
      Zoho URL

    3. Tryk "Forbind"
      zoho forbind.3

    4. Tryk herefter "Accept"
      Zoho forbind.4

    5. Når Zoho er forbundet korrekt, vil den fremgå under aktive integrationer.
      Skærmbillede 2022-12-22 kl. 14.20.16