Tilbage til oversigt Relatel Support

    Hvordan forbinder jeg Zendesk til Relatel?

    Skrevet af Kundeservice

    • 26 sep. 2024
    Vores integration til Zendesk gør det muligt automatisk at få vist tickets fra Zendesk, når I modtager opkald. Integrationen søger tickets frem fra Zendesk, hvor kundens telefonnummer fremgår.
     
    Vær opmærksom på at du skal have Omstilling Premium for at kunne benytte integrationer i dit Relatel-system. Du kan ændre dit omstillingsprodukt til Premium via dit kontrolpanel her.
     
    Sådan opretter du forbindelse mellem Zendesk og Relatel:
     
    1. Tryk “Forbind” til Zendesk under integrationer i kontrolpanelet
      Skærmbillede 2022-09-05 kl. 09.32.48

    2. Indsæt dit domænenavn tilknyttet Zendesk. Dit domænenavn kan findes i URL’en når du er logget ind på Zendesk, og vil ofte være dit virksomhedsnavn. Tryk herefter "Forbind"
      Skærmbillede 2022-09-05 kl. 09.32.59

    3. Når Zendesk er forbundet korrekt, vil den fremgå under aktive integrationer.
      Skærmbillede 2022-09-05 kl. 09.33.55 2