Vores integration til WebCRM gør det muligt automatisk at få vist kundens oplysninger, når I modtager opkald. Integrationen søger efter kundens telefonnummer i kontakterne i WebCRM, og viser blandt andet navn, status, beløb og oprettelsesdato på kaldet i Relatel.
Vær opmærksom på at du skal have Omstilling Premium for at kunne benytte integrationer i dit Relatel-system. Du kan ændre dit omstillingsprodukt til Premium via dit kontrolpanel her.
Sådan opretter du forbindelse mellem WebCRM og Relatel:
- Tryk “Forbind” til WebCRM under integrationer i kontrolpanelet
- Gå til WebCRM og tryk på tandhjulet øverst i højre hjørne og vælg “Konfigurationer”
- Tryk på “Integration”
- Vælg “API”
- Tryk på “+”-ikonet
- Angiv et applikationsnavn og tryk “Gem opsætninger”. Vær opmærksom på om tidszone og rettigheder står korrekt
- Kopier applikations token og indsæt på integrationssiden på app.relatel.dk
- Når applikations token er indsat, tryk “Forbind”
- Når WebCRM er forbundet korrekt, vil den fremgå under aktive integrationer