Tilbage til oversigt Relatel Support

    Hvordan forbinder jeg WebCRM til Relatel?

    Skrevet af Kundeservice

    • 26 sep. 2024
    Vores integration til WebCRM gør det muligt automatisk at få vist kundens oplysninger, når I modtager opkald. Integrationen søger efter kundens telefonnummer i kontakterne i WebCRM, og viser blandt andet navn, status, beløb og oprettelsesdato på kaldet i Relatel.
     
    Vær opmærksom på at du skal have Omstilling Premium for at kunne benytte integrationer i dit Relatel-system. Du kan ændre dit omstillingsprodukt til Premium via dit kontrolpanel her.
    Sådan opretter du forbindelse mellem WebCRM og Relatel:
     
    1. Tryk “Forbind” til WebCRM under integrationer i kontrolpanelet
      Skærmbillede 2022-09-13 kl. 09.53.19

    2. Gå til WebCRM og tryk på tandhjulet øverst i højre hjørne og vælg “Konfigurationer”
      Skærmbillede 2022-09-13 kl. 09.23.40

    3. Tryk på “Integration”
      Skærmbillede 2022-09-13 kl. 09.23.56
       
    4. Vælg “API”Skærmbillede 2022-09-13 kl. 09.24.05


    5. Tryk på “+”-ikonet
      Skærmbillede 2022-09-13 kl. 09.24.19


    6. Angiv et applikationsnavn og tryk “Gem opsætninger”. Vær opmærksom på om tidszone og rettigheder står korrekt
      Skærmbillede 2022-09-13 kl. 09.24.28


    7. Kopier applikations token og indsæt på integrationssiden på app.relatel.dk
      Skærmbillede 2022-09-13 kl. 09.24.50


    8. Når applikations token er indsat, tryk “Forbind”
      Skærmbillede 2022-09-13 kl. 09.25.03


    9. Når WebCRM er forbundet korrekt, vil den fremgå under aktive integrationer
      Skærmbillede 2022-09-13 kl. 09.25.14