Vores integration til TOPdesk gør det muligt automatisk at få vist kundens tickets når I modtager opkald. Integrationen søger efter kundens telefonnummer i kontakterne i TOPdesk, og viser ticket, beskrivelse og status på kaldet i Relatel.
Vær opmærksom på at du skal have Omstilling Premium for at kunne benytte integrationer i dit Relatel-system. Du kan ændre dit omstillingsprodukt til Premium via dit kontrolpanel her.
Sådan opretter du forbindelse mellem TOPdesk og Relatel:
- Tryk “Forbind” til TOPdesk under integrationer i kontrolpanelet.
- Tryk bruger/instillinger-ikonet øverst i højre hjørne og tryk efterfølgende på “Mine indstillinger”
- Scroll ned i bunden og tryk “Tilføj”
- Angiv et applikationsnavn og tryk “Opret”. Vær opmærksom på eventuel udløbsdato
- Kopier applikationskodeordet
- Indsæt applikationskodeordet nederst og skriv dit brugernavn til TOPdesk. Domænenavnet finder du i URL’en, og vil typisk være dit virksomhedsnavn.
- Når TOPdesk er forbundet korrekt, vil den fremgå under aktive integrationer.