Tilbage til oversigt Relatel Support

    Hvordan forbinder jeg TOPdesk til Relatel?

    Skrevet af Kundeservice

    • 26 sep. 2024
    Vores integration til TOPdesk gør det muligt automatisk at få vist kundens tickets  når I modtager opkald. Integrationen søger efter kundens telefonnummer i kontakterne i TOPdesk, og viser ticket, beskrivelse og status på kaldet i Relatel.
     
    Vær opmærksom på at du skal have Omstilling Premium for at kunne benytte integrationer i dit Relatel-system. Du kan ændre dit omstillingsprodukt til Premium via dit kontrolpanel her.
     
    Sådan opretter du forbindelse mellem TOPdesk og Relatel:
     
    1. Tryk “Forbind” til TOPdesk under integrationer i kontrolpanelet.
      Skærmbillede 2022-09-05 kl. 13.53.50

    2. Tryk bruger/instillinger-ikonet øverst i højre hjørne og tryk efterfølgende på “Mine indstillinger”
      Skærmbillede 2022-09-05 kl. 13.51.09

    3. Scroll ned i bunden og tryk “Tilføj”
      Skærmbillede 2022-09-05 kl. 13.51.25
       
    4. Angiv et applikationsnavn og tryk “Opret”. Vær opmærksom på eventuel udløbsdato
      Skærmbillede 2022-09-05 kl. 13.52.57


    5. Kopier applikationskodeordet
      Skærmbillede 2022-09-05 kl. 13.49.14


    6. Indsæt applikationskodeordet nederst og skriv dit brugernavn til TOPdesk. Domænenavnet finder du i URL’en, og vil typisk være dit virksomhedsnavn.
      Skærmbillede 2022-09-05 kl. 13.47.23


    7. Når TOPdesk er forbundet korrekt, vil den fremgå under aktive integrationer.
      Skærmbillede 2022-09-05 kl. 13.52.17