Tilbage til oversigt Relatel Support

    Hvordan forbinder jeg Shoporama til Relatel?

    Skrevet af Kundeservice

    • 26 sep. 2024
    Vores integration til Shoporama gør det muligt automatisk at få vist en kundes ordre, når I modtager opkald. Ordrerne søges frem via kundes telefonnummer.
     
    Vær opmærksom på at du skal have Omstilling Premium for at kunne benytte integrationer i dit Relatel-system. Du kan ændre dit omstillingsprodukt til Premium via dit kontrolpanel her.
     
    Sådan opretter du forbindelse mellem Shoporama og Relatel:
     
    1. Tryk “Forbind” til Shoporama under integrationer i kontrolpanelet.
      Skærmbillede 2022-09-05 kl. 11.19.39

    2. Åben en ny fane og gå til Shoporama og tryk på indstillinger øverst i højre hjørne.
      Skærmbillede 2022-09-05 kl. 11.20.26 (1)

    3. Tryk på “Domæne”
      Skærmbillede 2022-09-05 kl. 11.20.35
       
    4. Kopier domænenavn og indsæt under “Domain” på app.relatel.dk
      Skærmbillede 2022-09-05 kl. 11.20.43


    5. Klik på de 3 prikker til højre i menulinjen og vælg “API”
      Skærmbillede 2022-09-05 kl. 11.21.20


    6. Tryk på “Tilføj adgang”
      Skærmbillede 2022-09-05 kl. 11.21.39

    7. Navngiv tjenesten, fx “Relatel” og tryk efterfølgende “Gem”
      Skærmbillede 2022-09-05 kl. 11.21.51


    8. Kopier API-nøglen og indsæt under “Api key” på forbindelsessiden på app.relatel.dk
      Skærmbillede 2022-09-05 kl. 11.22.03


    9. Når både Api key og Domain er indsat, tryk “Forbind”
      Skærmbillede 2022-09-05 kl. 11.19.46