Med en Office 365 Outlook integration får du en en oversigt over e-mails, du har udvekslet med den person, der ringer. Herved har du let adgang til relevant og opdateret information om dine kunder, når de ringer ind.
Vær opmærksom på at du skal have Omstilling Premium for at kunne benytte integrationer i dit Relatel-system. Du kan ændre dit omstillingsprodukt til Premium via dit kontrolpanel her.
Outlook-integrationen er personlig og skal derfor oprettes på den enkelte medarbejders konto. Altså ikke via kontrolpanelet, som de andre integrationer.
Vær opmærksom på at du skal have Omstilling Premium for at kunne benytte integrationer i dit Relatel-system. Du kan ændre dit omstillingsprodukt til Premium via dit kontrolpanel her.
Outlook-integrationen er personlig og skal derfor oprettes på den enkelte medarbejders konto. Altså ikke via kontrolpanelet, som de andre integrationer.
Sådan opretter du forbindelse mellem Outlook og Relatel:
- Log ind på din Relatel-konto og klik på det runde ikon i øverste højre hjørne.
- Vælg punktet "Konto" og herefter punktet "Integrationer" ude i venstre side.
- Indtast email og adgangskode
- Tryk “Accepter” for at oprette forbindelse til Relatel
- Når Outlook er forbundet korrekt, vil den fremgå under aktive personlige integrationer.