Tilbage til oversigt Relatel Support

    Hvordan forbinder jeg Freshdesk til Relatel?

    Skrevet af Kundeservice

    • 26 sep. 2024
    Vores integration til Freshdesk gør det muligt automatisk at få vist en kundes information, når I modtager opkald. Integrationen søger efter kundens telefonnummer i kontakterne i Freshdesk, og viser kundens informationer på kaldet i Relatel.
     
    Vær opmærksom på at du skal have Omstilling Premium for at kunne benytte integrationer i dit Relatel-system. Du kan ændre dit omstillingsprodukt til Premium via dit kontrolpanel her.
     
    Sådan opretter du forbindelse mellem Freshdesk og Relatel:
     
    1. Tryk “Forbind” til Freshdesk under integrationer i kontrolpanelet
      Skærmbillede 2022-09-05 kl. 10.35.39

    2. Gå til Freshdesk, klik på dit brugerikon øverst i højre hjørne og gå til “Profile Settings”
      Skærmbillede 2022-09-05 kl. 10.37.55 (2)

    3. Kopier API-Nøglen yderst til højre
      Skærmbillede 2022-09-05 kl. 10.38.09 (2)

    4. Indsæt API-nøglen samt domænavn. Domænenavnet finder du i URL’en, og vil typisk være dit virksomhedsnavn. Tryk efterfølgende “Forbind”
      Skærmbillede 2022-09-05 kl. 10.35.49 (2)

    5. Når Freshdesk er forbundet korrekt, vil den fremgå under aktive integrationer.
      Skærmbillede 2022-09-05 kl. 10.39.21 (2)