Vores integration til Freshdesk gør det muligt automatisk at få vist en kundes information, når I modtager opkald. Integrationen søger efter kundens telefonnummer i kontakterne i Freshdesk, og viser kundens informationer på kaldet i Relatel.
Vær opmærksom på at du skal have Omstilling Premium for at kunne benytte integrationer i dit Relatel-system. Du kan ændre dit omstillingsprodukt til Premium via dit kontrolpanel her.
Sådan opretter du forbindelse mellem Freshdesk og Relatel:
- Tryk “Forbind” til Freshdesk under integrationer i kontrolpanelet
- Gå til Freshdesk, klik på dit brugerikon øverst i højre hjørne og gå til “Profile Settings”
- Kopier API-Nøglen yderst til højre
- Indsæt API-nøglen samt domænavn. Domænenavnet finder du i URL’en, og vil typisk være dit virksomhedsnavn. Tryk efterfølgende “Forbind”
- Når Freshdesk er forbundet korrekt, vil den fremgå under aktive integrationer.