Se Relatels ledige stillinger

Vi har vokseværk, så hold øje med denne side, da vi tit slår nye jobs op. 

Karrieremuligheder i Relatel

Hos Relatel er der også mulighed for at prøve kræfter med forskellige arbejdsopgaver, når du først har fået foden indenfor, da vi gerne vil beholde vores værdsatte kollegaer. Mød to af vores kollegaer, Victor og Anton, der startede i kundeservice, men som nu sidder i teknisk support og commercial. 
 
Victor: Du skal have hovedet skruet rigtigt på
Victor_mindre-1
Hvorfor valgte du at søge en stilling i Firmafon (nu Relatel)? 
Det er meget simpelt. Jeg manglede et job, og så annoncen på Jobindex. Jeg havde i første omgang ikke tænkt, at jeg ville blive hængende så længe. 
 
Hvad var dit første indtryk af Relatel?
Jeg faldt hurtigt til. Det var et sted med fede mennesker og god stemning.
 
Hvilke kvaliteter er vigtige som Relatel-medarbejder?  
Man skal have hovedet skruet rigtigt på, og man skal turde tage ansvar. Erhvervstelefoni er bare mere teknisk og kompliceret end fx at rådgive om sko. Så man skal ikke blive skræmt væk af lidt tekniksnak. Men samtidig oplever man også, at man faktisk hjælper kunderne med at drive deres forretning, og det er fedt. 
 
Hvorfor endte du i teknisk support?
I min tid hos Relatel blev jeg mere og mere interesseret i den tekniske side af sagen. Jeg kan godt lide at blive udfordret, så derfor ville jeg gerne prøve kræfter i teknisk support, hvor jeg både kan lære nyt og lære fra mig. 

Hvad er et fun fact om dig? 
Jeg har min egen virksomhed sammen med min far, hvor vi sælger specialøl. Jeg elsker at nørde øl, og min far elsker at starte ting op, så det er en god kombination. Så tjek endelig Beer Me ud, hvis du skulle være blevet lidt tørstig. 
  
 
Anton: Hos Relatel skal din arbejdsdag være mindst en 9'er på en skala til 10
Anton_mindre-1
Hvad var dit første indtryk af Relatel? 
Jeg havde aldrig siddet på telefonen før eller snakket med kunder, så det var en helt ny verden. Helt fra jobsamtalen følte jeg mig virkelig velkommen. Og jeg blev super hurtigt fanget af den fede stemning og sammenholdet.
 
Hvad har tiden i kundeservice lært dig? 
Det gælder om at holde tungen lige i munden. Der er ting, der kan gå galt, men der er også altid nogle kollegaer, der gerne vil hjælpe dig. Og så fik jeg også blod på tanden, og ville være en god kollega, så jeg kunne hjælpe andre i nød.
 
Hvad er det bedste ved at være i Relatel? 
Sammenholdet og de venskaber jeg har fået. Samtidig handler det ikke kun om, hvordan jeg kan gøre tingene bedre men også om, hvordan Relatel kan blive en bedre arbejdsplads for mig. Du skal gerne ligge på mindst en 9'er i din arbejdsglæde på en ti'er-skala. 
 
Hvordan er det at arbejde i commercial? 
Det er et fuldstændigt nyt område, hvor jeg bliver klogere på den økonomiske side af sagen. Det passer super godt til det jeg studerer, og jeg får indblik i, hvorfor abonnementerne er skruet sammen, som de er. Men samtidig kan jeg bruge mine superbruger-evner i vores systemer, så det er en win win. 
 
Hvad er et fun fact om dig?
Det var min ide med Breezer-køleskabet.