Sæt automatisk tid af til efterbehandling efter hvert opkald med den nye funktion "Pause efter opkald".
Så kan du nå at afslutte alle opgaver før den næste kunde ringer. Også når du har travlt på telefonen.
Du skal lige nå at skrive en note, registrere hvorfor kunden ringede og sende en opfølgningsmail. Alt sammen inden telefonen ringer igen.
Pyha...! Bliver du også helt forpustet ved tanken? Så kig nærmere på den nye feature "Pause efter opkald".
Her kan du nemlig sørge for, at du altid har tid til at efterbehandle hvert eneste opkald til din virksomheds hovednummer. Så har du ikke hængepartier, når telefonen igen bliver stille.
Du bliver mere effektiv, hvis du når at afslutte alle opgaverne på én gang. Så skal du ikke bruge kostbar tid på at bladre igennem bunkevis af noter. Eller risikere at du har glemt halvdelen, når du endelig har tid til at sende mailen til kunden.
Hvordan virker det?
Med "Pause efter opkald" bliver du automatisk sat i Forstyr ikke, når du har afsluttet et indgående hovednummeropkald. Så får du et forudbestemt antal sekunder eller minutter til efterbehandling. Når tiden er gået, så bliver du automatisk aktiv, så du er klar til at modtage opkald fra hovednummeret igen. Hvis du er klar før, så kan du selvfølgelig altid selv slå Forstyr ikke fra igen.
Aktivér det her
Ikke alle medarbejdere er ens og nogle har brug for kortere tid end andre. Derfor sætter du Pause efter opkald op på Min Profil på app.relatel.dk.
- Log på app.relatel.dk
- Klik på Min Profil (ikonet øverst til venstre)
- Scroll ned til Pause efter opkald og vælg hvor lang efterbehandlingstid, du skal bruge efter hver opkald på hovednummeret
- Tryk Gem.
Pro-tip: Hold efterbehandlingstiden nede
Sørg for at holde din efterbehandlingstid på et minimum. Så venter dine kunder ikke for længe i røret, og du når at følge op på efterbehandlingen efter hvert opkald.
Justér derfor løbende på din standard efterbehandlingstid, så den passer til både dig, din virksomhed og især dine kunder.
Du kan også sørge for at klare nogle af opgaverne, mens du har kunden i røret. Bare husk at fortælle kunderne hvad du laver, så de ikke undrer sig over, at du lyder fraværende, når du taster løs.
Spørgsmål og svar
Hvem kan bruge det?
Alle medarbejdere, der har et omstillingsprodukt fra Relatel.
Alle medarbejdere, der har et omstillingsprodukt fra Relatel.
Bare være OBS på, at administrator ikke kan sætte funktionen op, men det skal medarbejderen selv gøre via Min Profil.
Kan jeg ikke bare sætte mig i Forstyr ikke manuelt?
Jo. Men så skal du huske at gøre det, før du har afsluttet opkaldet. Og huske at slå funktionen til igen, når du er klar til at svare på opkald.
Vil du vide mere om funktionen, eller høre hvordan vi selv bruger den? Så send gerne en mail afsted til kundeservice@relatel.dk.