Relatels blog

Her kan du finde tips, nyheder og løbende opdateringer om vores produkter til din virksomhed.

  • Relatels blog
  • Læsetid 1 min

Nye funktioner i omstilling

Vi har lyttet til jer, og kan nu præsentere to nye funktioner, der gør omstillingsoplevelsen endnu bedre.
 
Det er nu muligt at omstille til et hovednummer samtidig med, at det er blevet lettere at følge kundens omstillings-sti ind til dig. 
 

Produktnyheder

  • Relatels blog
  • Læsetid 2 min

Omstillingsnyt: Integrér med If This Then That (IFTTT)

Nu kan du integrere din virksomheds omstillingsløsning fra Relatel med systemet "If This Then That" (IFTTT). Så kan du lave integrationer til andre software-systemer, bygge workflows og få ting til at ske - fx når et opkald er afsluttet i Relatel, du får en glad smiley eller du forlader kontoret.

Produktnyheder Produkt features

  • Relatels blog
  • Læsetid 4 min

15 nye lande og prisfald på roaming

Nu kan du bruge mobilen og det mobile bredbånd i endnu flere lande - helt uden at betale mere.

Fra mandag d. 6. juni er der nemlig kommet ekstra lande med i alle pakker, der har roaming inkluderet. Nu er der hele 37 lande inkluderet i alle pakker med EU-roaming (bl.a. Grønland og Færøerne, der begge har stået højt på jeres ønskeliste!). Og med en mobilpakke med Roaming World kan du fremover bruge mobilen i 62 lande over hele verden.

  • Relatels blog
  • Læsetid 1 min

Advarsel: Falske sms'er i omløb

Vi oplever for øjeblikket en stigning i falske sms’er sendt til vores kunder.

Det kan fx være sms’er, der fortæller modtagerne, at de har fået en ny telefonsvarer og beder dem om at klikke på et link for at få adgang til denne.

Tips & tricks til erhvervstelefoni

  • Relatels blog
  • Læsetid 4 min

Hold automatisk pause efter opkald

Sæt automatisk tid af til efterbehandling efter hvert opkald med den nye funktion "Pause efter opkald".
Så kan du nå at afslutte alle opgaver før den næste kunde ringer. Også når du har travlt på telefonen.

Produktnyheder

  • Relatels blog
  • Læsetid 6 min

Mål din kundetilfredshed med tNPS fra Relatel

Hvem vil ikke gerne have glade kunder? Men ved du egentlig, HVOR glade dine kunder er for din virksomhed? Og om de vil anbefale dig til andre?
 
Få svaret med Relatels nye kundetilfredshedsmåling, tNPS - Transactional Net Promoter Score, som du kan købe til dit hovednummer. Her bruger du det kendte værktøj "Net Promoter Score" (NPS) til at måle hvor loyale dine kunder er.

Produktnyheder Produkt features

  • Relatels blog
  • Læsetid 2 min

Prisfald: Billigere mobilt bredbånd til din virksomhed

Nu bliver det billigere for din virksomhed at være Relatel-kunde.
 
Det lyder næsten som en aprilsnar, men den er altså god nok. Fra 1. april sætter vi nemlig prisen ned(!) på alle mobile bredbåndspakker med 36 mdr. binding.

Produktnyheder

  • Relatels blog
  • Læsetid 2 min

Web-sms: Fælles pulje og flere med i pakken

Vidste du, at du kan sende sms'er til dine kunder, kollegaer og andre kontakter direkte fra app.relatel.dk og fra Relatels desktop-app?
 
Vi kalder dem "web-sms", og dem får du endnu flere af fra d. 1/4, hvis du har Omstilling Premium. Og så får din virksomhed en fælles pulje med web-sms, som du kan dele med dine kollegaer med Omstilling Pro eller Premium.

Produktnyheder Produkt features

  • Relatels blog
  • Læsetid 6 min

Sådan kan IoT-teknologien gavne din virksomhed

Når talen falder på IoT (Internet of Things) forbinder mange teknologien med enterprise-segmentet. Men faktisk kan den nye teknologi også være en game changer for mindre virksomheder. Et eksempel på dette er Relatels droneprojekt. 

Om Relatel

  • Relatels blog
  • Læsetid 1 min

Servicemeddelelse om telefoni mellem Danmark og Ukraine

Ukraine_fri_tale_og_sms-tilblog

Vi forlænger den fri mobiltelefoni og sms mellem Danmark og Ukraine en måned – frem til 24/4 2022 – så herboende ukrainere, danskere i Ukraine og deres pårørende kan holde sig i kontakt med hinanden og myndigheder, uden at bekymre sig om omkostningerne.


I praksis gælder det: