Nu kan du udvide din Relatel-konto med integrationer til endnu flere eksterne systemer end før 🚀
Fremover får du flere muligheder for automatisk at få vist relevant information om dine kunder, mens de ringer. Og som noget helt nyt har du også adgang til at se integrationer på mobilappen.
Øg din kundetilfredshed med integrationer
Rigtigt mange virksomheder bruger værdifuld tid på at søge efter kundernes informationer i forskellige systemer, når telefonen ringer. Det kan nemt skabe misforståelser og tage tid, som du i stedet kunne have brugt på at svare på kundens spørgsmål.
Med Integrationer kan du forbinde din Relatel-konto med en række forskellige software-systemer, som du allerede bruger i din virksomhed. Så slipper du for at bede kunderne om at oplyse fx email, ordre-, eller fakturanummer, når de kontakter dig. Du kan nemlig automatisk få vist dine kunders webshop-ordrer, fakturaer fra dit økonomisystem eller tickets fra dit supportsystem, når kunderne ringer til dig. Så kan du nemt give dine kunder en bedre kaldsoplevelse - hver gang ❤️
58 % af alle webshops i Danmark kan bruge Integrationer
Du kan integrere Relatel med en lang række systemer fordelt på forskellige kategorier. Vi har tilføjet vi en masse nye integrationer, så du har endnu flere muligheder for at se informationer om dine kunder, når de ringer til din virksomhed.
Vi har udvalgt en lang række af de software-systemer, der er mest brugte i danske virksomheder - plus dem, som vores kunder har ønsket mest i tidens løb. Det betyder faktisk, at hele 58 % af alle webshops i Danmark nu kan integrere deres butik med Relatel.
Du kan se hele listen af systemer på app.relatel.dk -> kontrolpanel -> integrationer. Det er også her, at du nemt forbinder integrationerne med Relatel. Alle administratorer kan oprette integrationer, men husk at det kun er brugere med Omstilling Premium, der kan se informationerne fra integrationerne.
Vælg mellem disse integrationer
Du vil i første omgang kunne integrere Relatel med i alt 18 forskellige systemer. Endnu flere er på tegnebrættet, og vi kan godt garantere, at dine kunder bliver positivt overraskede, når du har deres informationer klar allerede i samme øjeblik, som du svarer på deres opkald. Med integrationerne kan du både spare kostbar tid, undgå unødvendige spørgsmål og give kunderne en bedre oplevelse med din virksomhed.
Adobe Commerce | Billy | e-conomic |
Freshdesk | HubSpot | Insightly |
Magento Open Source | Shopify | Shoporama |
Topdesk | WebCRM | WooCommerce |
Zendesk | Zoho | Outlook |
IFTTT | Zapier | Ordrestyring |
Integrationer på mobilappen
Har du Omstilling Premium, så kan du som noget helt nyt også se integrationer på din mobilapp til både Android og iPhone. Også her kan integrationerne lynhurtigt vise dig oplysninger om dine kunder, når de ringer til din virksomhed.
Du kan se præcis den samme integrationsinfo på mobilappen som i din browser på app.relatel.dk. Så har du altid dine kunders detaljer lige ved hånden - både når du er på kontoret og på farten.
For at bruge integrationerne skal du først forbinde dem med din Relatel-konto. Det gør du på app.relatel.dk -> kontrolpanel -> integrationer, hvor du nemt kan aktivere adgangen med ganske få klik.
Vær opmærksom på at Relatels kundeservice ikke supporterer på integrationer.
Sådan ser du integrationer på mobilen
- Åbn mobilappen
- Klik på menu-knappentil højre for en kontakt
- Klik på puslespil-ikonet "Integrationer" nederst i pop up-menuen
- Vælg den integration, du vil slå kontakten op i. Du kan vælge mellem de integrationer, du har installeret på din Relatel-konto.